Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Інколи для того, щоб чогось досягти, потрібно від чогось відмовитись. І річ у тім, що ви скажете «ні» не чомусь важливому, а вантажу, який насправді тягне вас на дно. Ось список речей від Факультету зв'язків з громадськістю та журналістики, які вам варто переглянути, а краще взагалі відмовитись, зберігайте його собі:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Сучасний світ важко собі уявити без реклами, вона всюди навколо нас: у банерах, на білбордах, у соціальних мережах і, звісно, в медіа. Однак не всю рекламу насправді легко ідентифікувати.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Пріоритет — показник, виражений числами від 1 до 7, який вступник особисто присвоює своїм заявам, де 1 є показником найбільшої пріоритетності заяви, тобто на першому місці та спеціальність, на яку ти хочеш вступити найбільше. Пріоритетність визначається під час вступу на навчання на денну та заочну форми навчання на місця державного замовлення на основі повної загальної середньої освіти.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Корпоративний PR — побудова іміджу в очах так званих груп людей, які можуть тією чи іншою мірою впливати на діяльність компанії. Робота в галузі зв'язків з громадськістю тих установ чи організацій найчастіше оформлена організаційно, тобто здійснюється одним або кількома структурними підрозділами підприємства. Загалом корпоративний піар є просуванням компанії.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Всі ми любимо стверджувати, що дуже зайняті і на багато що нам не вистачає часу. Однак насправді це не так. Адже якщо ви перестанете заходити кожних 5 хвилин в соцмережі, перевіряти пошту чи розмовляти по телефоні. У вас з’явиться багато часу, який можна використати справді з користю. І ось тут вам у пригоді стане правило 5 годин, яке, до речі, є дуже популярним серед світових бізнес-лідерів.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Ви приїжджаєте до Києва... Цілий день ви зайняті, ввечері - відпочиваєте ... Знаєте, як проїхати в потрібне місце, знаєте трохи центр ... А що ви розповісте про Київ, приїхавши додому? Спеціально для вас ми знайшли цікаві факти, які прикрасять ваш розповідь.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Пам'ять ‒ поняття, яке не можна описати одним реченням. Це не щось конкретне і відчутне, це робота вищих психічних функцій людини. Ця робота спрямована на запам'ятовування інформації, її збереження і відтворення. 

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка

Розпочато подачу електронних заяв на вступ на Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики Київського національного університету культури і мистецтв. Набір відбувається за спеціалізаціями:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Факультет зв'язків з громадськістю та журналістики допоможе абітурієнтам 2020 створити електронні кабінети! Якщо ви проживаєте або перебуваєте на момент створення кабінетів у Києві, то ми запрошуємо вас до нашого університету за адресою вул. Євгена Коновальця 36 (5-ий поверх) Факультет  зв'язків з громадськістю та журналістики. А якщо ви не маєте такої змоги, то уважно читайте наступні інструкції:

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search