Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Корпоративний PR — побудова іміджу в очах так званих груп людей, які можуть тією чи іншою мірою впливати на діяльність компанії. Робота в галузі зв'язків з громадськістю тих установ чи організацій найчастіше оформлена організаційно, тобто здійснюється одним або кількома структурними підрозділами підприємства. Загалом корпоративний піар є просуванням компанії.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Всі ми любимо стверджувати, що дуже зайняті і на багато що нам не вистачає часу. Однак насправді це не так. Адже якщо ви перестанете заходити кожних 5 хвилин в соцмережі, перевіряти пошту чи розмовляти по телефоні. У вас з’явиться багато часу, який можна використати справді з користю. І ось тут вам у пригоді стане правило 5 годин, яке, до речі, є дуже популярним серед світових бізнес-лідерів.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Ви приїжджаєте до Києва... Цілий день ви зайняті, ввечері - відпочиваєте ... Знаєте, як проїхати в потрібне місце, знаєте трохи центр ... А що ви розповісте про Київ, приїхавши додому? Спеціально для вас ми знайшли цікаві факти, які прикрасять ваш розповідь.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Пам'ять ‒ поняття, яке не можна описати одним реченням. Це не щось конкретне і відчутне, це робота вищих психічних функцій людини. Ця робота спрямована на запам'ятовування інформації, її збереження і відтворення. 

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка

Розпочато подачу електронних заяв на вступ на Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики Київського національного університету культури і мистецтв. Набір відбувається за спеціалізаціями:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Факультет зв'язків з громадськістю та журналістики допоможе абітурієнтам 2020 створити електронні кабінети! Якщо ви проживаєте або перебуваєте на момент створення кабінетів у Києві, то ми запрошуємо вас до нашого університету за адресою вул. Євгена Коновальця 36 (5-ий поверх) Факультет  зв'язків з громадськістю та журналістики. А якщо ви не маєте такої змоги, то уважно читайте наступні інструкції:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Цікаво дізнаватися нові факти про події минулого. Ми живемо і навіть не замислюємося, що декілька сотень, а може десятки літ потому саме на цьому місці, де ми стоїмо відбувалася якась подія... Одна була звичайною, а інша відігравала вирішальну роль у формуванні майбутньої історії. Факультет зв'язків з громадськістю та журналістики пропонує вам дізнатися про цікаві події та свята, що відбувалися чи святкуються й досі саме 13 серпня:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Один з найкращих способів подолати особисті і професійні обмеження — провести тест особистого аналізу — SWOT. У стрімкому сучасному світі, який процвітає на конкуренції, основна мотивація, що рухає людьми — стати кращим ніж певна людина або клас людей. Якщо ви хочете визначити, що вам потрібно від життя, чого саме ви хочете і як ви збираєтеся отримати це — вам потрібен особистий аналіз SWOT. Ось покрокова інструкція, як його провести:

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Для початку ми б хотіли Вам розповісти,що таке Web дизайн. Тому уважно читайте наступну інформацію та дізнавайтеся більше разом із Факультетом зв'язків з громадськістю та журналістики.

Сторінка 5 із 156

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search