Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Що таке #хештег і як його використовувати?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Як часто Ви замислюєтесь над тим, скільки нових речей прийшло в наше за останні п`ять років? Стільки різних пристосувань, і все таке цікаве. PR-ники добряче попрацювали над цим! А тепер подумайте, чи уявили б Ви життя без «оновлень»? Сьогодні ми поговоримо про хештеги.

Колись # був просто знаком фунта або звичайною типографською решіткою. Але потім з’явився Twitter і перетворив звичайний знак решітки в онлайн-сенсацію. Тепер якою б соціальною мережею ви не користувалися, будь то Twitter, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube, або Facebook, Вам не вдасться уникнути # хештегів.

До речі, журналісти часто використовують хештеги для того, щоб якимось чином відмітити свої статті. Наприклад, Ви цікавитеся темою журналістика. Тоді варто просто вбити це слово у Google і можна отримати безліч інформації за цією темою. А в соціальних мережах треба поставити хештег – і вуаля, все що забажаєте!

Для людини, яка тільки почала своє знайомство з соціальними мережами, хештеги можуть здаватися чимось незрозумілим, дратівливим і марним на перший погляд. Але коли Ви зрозумієте їх зміст і як ними користуватися, хештеги стануть для Вас незамінним інструментом у залученні цільової аудиторії та підвищенні впізнаваності вашого сайту.

Що ж таке # хештег?

Хештег – це ключове слово або фраза, перед якими ставиться символ # і які використовується в публікаціях у соціальних мережах. У результаті ваш пост стає доступний людям з такими ж інтересами, навіть якщо вони не підписані на ваші оновлення. Використання хештегів зробить ваші публікації доступними всім, кому цікаво те, про що Ви пишете. Тепер ваша аудиторія не обмежена наявними користувачами; ваш контент можуть знайти інші відвідувачі, яким цікаві теми ваших постів. Якщо Ви правильно підберете хештеги, Вам вдасться залучити тисячі потенційних користувачів, «шанувальників» та клієнтів.

Це дуже крутий інструмент для піару. За допомогою хештегів фахівці з PR поширюють свій вплив на громадськість ще більше.

Все, що Вам потрібно зробити, щоб створити хештег, – це поставити # перед відповідним словом або фразою. Ви можете додати хештег в будь-яке місце в публікації: на початок, в середину або в кінець. Насправді це не так принципово, головне, щоб хештеги були релевантними, оскільки при правильному використанні вони можуть стати дуже потужним інструментом. Ніщо не дратує користувачів так, як публікації, перевантажені хештегами або містять громіздкі теги, начебто #якпройшовмійробочийдень. Намагайтеся дотримуватися золотого правила, що кількість використовуваних хештегів не повинно перевищувати 2-3 на один запис у Twitter. У Instagram оптимально використовувати 11 тегів, загалом в пості дозволяється до 30 тегів. Завжди використовуйте прості, унікальні і релевантні слова.

Три «потужних» хештегів для використання в соціальних мережах:

  1. Контентні хештеги: якщо Ви вперше працюєте з хештегом, почніть з використання ваших брендових слів, тобто назви сайту, продукту або послуги. Таким чином ваш бренд стане відомий потенційним клієнтам, тим хто раніше не стикався з ним.
  2. Трендові хештеги: ще один відмінний спосіб розповісти про ваш сайт – це використовувати хештеги, які вже стали популярними серед мільйонів користувачів і потрапили до списку «трендових» хештегів. Але перш ніж використовувати такий хештег, задайтеся питанням, чи зможе ваш пост «влитися» в існуюче обговорення теми.
  3. Брендові хештеги: основна проблема при використанні популярних або загальних слів як хештегів – це те, ваша публікація губиться серед сотень інших постів з тим же хештегом. Тому вам варто зайнятися створенням своїх власних брендових хештегів. Вони можуть бути використані для просування самого бренду, промо-кампаній, подій, конкурсів та інших заходів.

Як Ви зрозуміли для студентів нашого Факультету Зв`язків з Громадськістю і Журналістики хештеги є дуже корисними та навіть необхідними.

Тому відмічайте нас у своїх публікаціях #ФЗГіЖ #КНУКіМ #КУК #я_обираю_фзгіж

Давайте піаритися разом!

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2019 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search