Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Що почитати майбутньому піарнику до початку навчання

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Якщо ти просто обожнюєш з головою занурюватись у книги та бажаєш поєднати приємне з корисним, то цей список саме для тебе.

1. «Огілві про рекламу» Девід Огілві


Це класика книг про рекламу, написана одним із видатних піарників, батьком сучасної реклами, про якого ми згадували раніше — Девідом Огілві. Вперше була опублікована у США ще в 1983 році. З тих пір вона не виходить зі списку бестселерів.
Як створити рекламу, яка буде продавати? Якими повинні бути тексти, ілюстрації, дизайн? Як привернути увагу клієнта і втримати його? Як керувати рекламним агентством? Усе це можна дізнатись у цій книзі.


2. «99 франків» Фредерик Бегбедер
Октав Паранго, головний герой, знаний копірайтер, який заробляє величезні гроші, на перших сторінках роману зізнається, що пише цю книжку, аби його нарешті звільнили з роботи.
Хочете знати темний бік рекламного бізнесу? Читайте «99 франків».


3. «Позиціонування. Битва за розуми» Джек Траут, Ел Рай
Концепція позиціонування — одна з найпопулярніших маркетингових теорії у наші дні. «Позиціонування. Битва за розуми», видана у 1980, потрясла діловий світ і назавжди змінила правила маркетингу, одночасно ставши світовим бестселером у багатьох країнах і настільною книгою для фахівців з реклами, маркетингу, а також для керівників компаній, що бажають бути переможцями у конкурентній боротьбі.


4. «Великі бренди — великі проблеми» Джек Траут
Твердження: «маленькі діти — маленькі проблеми, великі діти — великі проблеми» справедливе й до торгових марок. «Король позиціонування» Джек Траут розповідає про катастрофічні маркетингові і стратегічні помилки, через які постраждали фірми, що довгий час були лідерами на ринку, та показує як можна було це попередити.


5. «Креатив приносить гроші» Пітер Кук
У книзі розповідається про відомі світові бренди, які розглядають творчі здібності, закладені у колективі, як обов’язкову умову для досягнення успіху організації. Автор унікально розкриває природу креативу, на основі власного багатого досвіду показує специфіку його застосування, а також дає цінні поради з створення творчої компанії.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2019 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search