Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Особливості роботи в PR

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

PR — не так просто, як здається на перший погляд, це необхідність вибудувати стратегію впливу на сприйняття компанії суспільством, вивчення її цільової аудиторії. І виконуючи ці завдання, потрібно знати про деякі особливості роботи, які допоможуть у цьому.

• PR-менеджер зобов’язаний бути на зв’язку. Навіть, якщо ти хворієш чи у відпустці, ти все рівно не маєш випадати з процесу;
• Одночасно перевагою і недоліком є те, що ти повинен спілкуватися з різними людьми. З одного боку, це класно, адже ти весь час відкритий до нового, але з іншого — не просто. Навіть якщо ти втомлений, засмучений чи просто хочеш побути один, коли цього потребує твоє завдання, ти змушений переступати через себе.
• Потрібно бути комунікабельним. Тобі має не просто подобатись говорити з людьми — ти маєш цим жити. До того ж спілкування може бути як неособисте, так і особисте на вечірках, конференціях, чи виставках. До речі, відвідувати різноманітні заходи просто необхідно;
• Вмій керувати своїми емоціями, оминати гострі кути та знаходити спільну мову з тим, хто тобі не імпонує;
• Ще один важливий момент — тобі має бути до вподоби те, чим займається, як працює та що обіцяє клієнтам компанія, на яку ти працюєш. Говорити про це доведеться багато і бажано, щоб все було від душі;
• Останнім пунктом, але не менш важливим, є те, що піарник повинен швидко реагувати та давати відповідь, якщо представники ЗМІ звертаються з проханням прокоментувати ту чи іншу тему.

Наша кафедра зв'язків із громадськістю та журналістики готує найкращих фахівців з цієї сфери, тому ми чекаємо вже вересень, щоб зустрітися з нашими першокурсниками і почути їх враження від навчання! Ви будете найщасливішими студентами.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2019 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search