Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

ВИДИ І ВЛАСТИВОСТІ PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Шпаргалка, яка потрібна кожному!

PR-технології за видами поділяються на стратегічні і тактичні комунікаційні технології, внутрішні і зовнішні. Це поділ має відносний характер, так як підрозділяють технології за видами діяльності або за програмними цілями, які повинні бути досягнуті в ході цієї діяльності.

PR, будучи великою областю діяльності, дуже багатогранною за будовою, не має точних визначень і понять. Специфічні цілі і певні способи дій (технології) стоять за кожною зі сфер діяльності PR.

PR-технології розробляються з метою досягнення взаєморозуміння з різними групами громадськості. Внутрішні технології мають спрямованість на підтримку доброзичливих внутрішньокорпоративних відносин і залучення працівників до корпоративних цінностей.

Зовнішні технології спрямовані на роботу з зовнішньої цільовою аудиторією і необхідні для досягнення певних цілей (просування товарів, позитивний імідж організації та т. Д.).

У загальному випадку зовнішні технології мають на меті, яка полягає в роботі з населенням, великими або дрібними групами людей, внутрішні - націлені на роботу з колективами організацій з використанням підтримки зовнішніх заходів (реклами або PR-кампа-ванні в ЗМІ).

У зв'язку з просторістю діяльності та різноманітністю технологій фахівці PR повинні володіти не тільки технологіями роботи із засобами масової інформації, а повним спектром, що охоплює всі технології: менеджменту, реклами і т. Д.

Як правило, в ролі PR-технологій виступають:

  1. Усні повідомлення (прес-конференції, повідомлення перед різними соціальними групами, планування і резервування важливих місць виступу і підготовка промов для інших співробітників фірми, їх тренінг в області ораторського мистецтва);
  2. Паблісіті (через контакти з пресою, радіо і ТБ, видавцями з метою допомоги подальшої публікації матеріалів з новинами про організацію);
  3. Складання репортажів, прес-релізів, текстів до буклетів, рекламних статей і іншого, а також будь-яких технічних матеріалів і опису продукції;
  4. Видавнича робота;
  5. Спеціальні заходи за поданням фірми, її товарів і послуг, наприклад виставки, спеціальні покази нової продукції, дні «відкритих дверей», здатні сприйматися як цікаві для аудиторії новини і забезпечувати атмосферу довіри до фірми;
  6. Поширення з найбільшою ефективністю друкованих, фото- та відеоматеріалів серед різних груп громадськості;
  7. Іміджева реклама (імені та репутації фірми);
  8. Аналітичні та консалтингові технології.

Анастасія Олійник, ПР-17, 2 курс.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2019 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search