Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Як налагодити комунікацію?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Вибудовування взаємин з аудиторією - це свого роду гра, правила якої потрібно вивчати!


Для того, щоб ваше спілкування з клієнтами не перетворилося в грубі товарно-грошові відносини, а більше нагадувало захоплюючий роман, доведеться проявити гнучкість, чуття і турботу.

  • Будь не як всі;

Вам ніколи не вдасться створити вдалу пропозицію, якщо ваш продукт банальний. Але з огляду на те, що ринок переповнений, навряд чи доводиться говорити про принципово нові товари та послуги. Тому потрібно обіграти пропозицію так, щоб зробити її цікавою, викликати відчуття унікальності.

  • Поговори зі мною;

Для того, щоб аудиторія вас почула, важливо з нею розмовляти. Якщо вас не влаштовує якість лідів, ви помічаєте, що реклама в соціальних мережах не працює і у вас погана конверсія, то вихід тільки один - спілкування. Усе що вам потрібно зробити - це взяти трубку і почати дзвонити людям особисто.

Завдяки цьому ви зрозумієте, що йде не так і чому ваш товар не продається.

Спілкуватися потрібно дуже детально і вдумливо. Ви повинні почути, чого хочуть клієнти і вже на основі цього робити висновки. Грамотно створена рекламна пропозиція, з урахуванням стилю спілкування потенційних покупців, їх бажань і проблем - це ключ не тільки до сердець, а й гаманцях клієнтів.

  • Давай зробимо це по-швидкому;

Для того, аби захопити увагу аудиторії, у вас є всього 2-3 секунди. Тільки вдумайтеся, всього пара секунд на те, щоб зацікавити людину і викликати у неї бажання дізнатися про вас більше. Якщо вам вдасться це зробити, то можете розраховувати на наступний рівень довіри. 95% людей, переступивши поріг уваги в 2-3 секунди, додивляться рекламне повідомлення до 8-10 секунд - це статистика!

Так ось, десята секунда - час рішучого кроку, саме на цьому етапі ви повинні зробити заклик до дії. Дуже важливо при цьому правильно обрати формат взаємодії. Сьогодні ваша головна зброя - коротке, яскраве, динамічне відео. Нічого краще цього поки що ніхто не придумав.

  • Прийоми зваблювання.

В інтернет-маркетингу є свої прийоми для залучення й утримання аудиторії. З усіх можливих варіантів два найбільш ефективних: лід-магніт «Безкоштовно» і техніка «до і після».

Принцип «чим більше віддаєш, тим більше отримуєш» в маркетингу теж цілком можна застосувати, і концепція «Безкоштовно» спрацьовує завжди. Такий підхід дасть вам відразу три переваги: ​​створить підвищений інтерес до пропозиції, дасть можливість протестувати продукт на попит і дозволить зібрати всіх потенційних клієнтів у воронку продажів.

Другий прийом «до і після» обов'язковий елемент будь-якої маркетингової комунікації. Люди жадають дива, вони хочуть отримати не просто продукт, а мати можливість миттєвого перетворення. Дайте їм те, чого вони хочуть і вам вдасться досягти своїх цілей.

Комунікація з клієнтами - це гра, яка складається з безлічі деталей. Головний секрет успіху тут, вміння відштовхуватися від бажань вашої аудиторії, ви повинні уважно стежити за її реакцією, вивчати інтереси, розуміти проблеми й біль.

Якщо своєю пропозицією ви зможете закрити потреби людей, вважайте, що півсправи вже зроблено. Друга половина справи - вміти застосовувати численні інструменти до часу і місця, а це вже ремесло, яке відточується лише знаннями, часом і практикою.

logo-bottom2.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search