Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

PR – як засіб масової комунікації

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Засоби масової інформації будь-яких типів і видів є основним інструментарієм і полем діяльності.

Ефективність масової комунікації проявляється поступово. Тільки багаторазове звернення ЗМІ до даного питання може призвести до змін у поведінці мас, сформувати те чи інше суспільне відношення або перевагу, той чи інший стереотип.

У даному випадку діє закон У. Дж. Скотта (Skott's law), згідно з яким встановлено, що кількість повторень рекламних оголошень надає набагато більший психологічний вплив, ніж їх величина.

Саме масмедіа, в першу чергу, повідомляють про існування навколо нас тих чи інших продуктів, послуг, кампаній, ідей і т.д. Це є надзвичайно важливим фактором для нашого існування, бо в умовах сучасного темпу життя не можна приймати важливі рішення, не володіючи необхідною оперативною інформацією.

Для потреб PR залучаються професійні журналісти, вони найчастіше мають зв'язок з кожним з каналів масмедіа, знають всі необхідні вимоги, мають достатній обсяг професійних та особистих зв'язків. Замовники PR використовують журналістів не тільки для зовнішнього комунікативноінформаційного простору, а й для впливу на внутрішню громадськість, створюючи різноманітні видання для службовців своєї організації.

PR має справу з реальною дійсністю, з фактами, а не фікцією. Тому основою його успішної політики є абсолютна правдивість, ретельне планування і виконання програм для задоволення суспільних інтересів. Щоб сприяти комунікації в обох напрямках і бути ефективними комунікаторами, працівники паблік рілейшнз повинні добре знати думки і настрої різних груп громадськості, широко застосовувати наукові методи вивчення громадської думки.

Система PR не може задовольнятися домислами. PR на підставі високорозвинених інформаційнокомунікаційних технологій створює принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на суспільну свідомість. Сам термін зародився ще в XIX ст. Зокрема автор Декларації незалежності і згодом президент США Т. Джефферсон у своєму «Сьомому посланні до конгресу» акцентував на тому, що без цілеспрямованих конструктивних відносин з громадськістю демократія є неможливою або принаймні важкою для реалізації.

PR є видом суспільної діяльності, пов'язаної з формуванням потрібної громадської думки стосовно певної організації чи особи. Масова комунікація є основним середовищем, в якому функціонують інститути PR, які покликані впливати на громадськість насамперед через канали комунікації та за допомогою ЗМК.

Особливістю PR-комунікацій,— а до них належать комунікації для створення іміджу організацій, осіб, створення брендів, формування або підтримання громадської думки про організації чи особи.

Отже, фахівці з паблік рілейшнз фактично є посередниками між організацією і різними групами громадськості, з якими вона має справу. Тому на піарменів покладається відповідальність і перед організацією, від імені якої вони діють, і перед різними аудиторіями громадськості. Вони покликані поширювати інформацію, яка дозволяє зацікавленим групам населення усвідомити політику і діяльність організації. З іншого боку, піармени уважно вивчають громадську думку, інформують про неї керівництво організації, яка зобов'язана прислухатися до настроїв населення і реагувати на неї.

logo-bottom2.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search