Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Зовнішня реклама та її основні етапи створення

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 
Зовнішня реклама — все, що ми бачимо на білбордах, сітілайтах, зупинках та транспорті. Вважається одним із найдієвіших каналів взаємодії зі споживачами.

Зовнішня реклама — це єдиний канал, який ми не можемо пропустити чи заблокувати. Ми постійно з ним контактуємо: з авто, на вулиці, в маршрутках. Найбільші світові бренди активно використовують цей канал у своїх рекламних кампаніях.
 
Розглянемо основні етапи створення зовнішньої реклами і яким чином можна уникати популярних помилок:

1. Розповідати про все й одразу
«У нас знижка», «ми відкрилися», «наша адреса, сайт, телефон, слоган», «фото офісу, продукту» тощо. Це виглядає дуже шумно і нагадує популярну в 2000-х рекламу в газеті чи журналі. Дуже важко втримати всю цю інформацію в голові. Людині важко зрозуміти, що їй хочуть повідомити. Краще виокремити одне найважливіше повідомлення і на ньому зробити акцент.
 
2. Подібність з конкурентами
Досить часто така проблема виникає саме серед забудовників. Приклад структури типового борду в цій сфері: фон, будинок, збоку — ціна за квадратний метр, додаткові котики чи зайчики... Візуально їхні борди є ідентичними, важко відрізнити одного забудовника від іншого. Для уникнення таких ситуацій варто розробити свій візуальний стиль, використовувати свої фірмові кольори, які будуть вирізняти вас від конкурентів і стануть впізнаваними.
 
3. Складна ідея
Якщо ідея не зчитується у перші три секунди, тоді вона складна для розуміння. Ще гірше, коли ідея потребує додаткового пояснення.
Зміна візуального стилю протягом рекламної кампанії
Колір — це один із важливих атрибутів, який створює асоціаціативні образи про компанію в голові споживача. Сильні бренди рідко змінюють фірмові кольори. Кока-кола за 120 років свої не змінювала ні разу.
 
5. Поклейка і друк
Теж досить важливий етап. Зазвичай, площу орендують на місяць, і прикро, коли борд починає відриватися уже через два тижні. А ще неякісний друк псує загальне враження від реклами.

6. Ціль
Перед створенням ідеї/макету борду потрібно визначити, яку функцію має виконати борд. Наприклад, повідомити про акцію, розказати про відкриття нового магазину, підтримати рекламну кампанію на ТБ, іміджеву рекламну кампанію чи ще щось. Вибрати потрібно тільки одну ціль. Якщо цілей буде декілька, вони заповнять собою весь білборд. У людей безліч своїх справ. У них немає часу розбиратися у всьому, що ви їм хочете сказати.
 
7. Аудиторія
Коли визначили ціль, варто зосередитися на аудиторії. Хто має побачити це повідомлення? Опишіть портрет свого споживача. Припустимо, ви виготовляєте ковбасу і хочете розповісти про нові дитячі сосиски. Тоді ваша аудиторія — мами школярів, які періодично готують сосиски, турбуються про своїх дітей та не дають їм їсти абищо.
 
8. Бюджет
Варто обов’язково визначити, скільки ви готові витрати на напрацювання ідеї та її реалізацію. Ідея та дизайн не входять у вартість друку та розміщення реклами. Будьте готові до цього, це спростить життя вам і людям, з якими ви працюєте.
 
10. Правило трьох секунд
При створенні ідеї варто пам’ятати, що борд має зацікавити людину уже з перших трьох секунд контакту. Неважливо, чим саме він зацікавить: зображенням, текстом, ідеєю загалом. Вирішують усе три секунди. Або зацікавило, або нічого. Так ви зможете зрозуміти хороші у вас ідеї чи ні.
 
11. Дизайн
Важливо, щоб ідею можна було втілити в життя. На етапі напрацювання ідей варто подумати, чи зможете ви їх реалізувати. Припустимо, щоб прорекламувати сосиски, ви придумали помістити їх в космічний корабель, а знизу дописати слоган — «Злітаєш від смаку». Відразу потрібно подумати, як це все можна зробити. Це можна відфотографувати чи це варто відмальовувати? Чи є у вас в штаті люди, які можуть це зробити? Чи є взагалі дизайнери, які цим займаються?
 
12. Місце розташування
Коли макети готові, можна приступати до друку і поклейки. Але тут досить часто забувають про важливий етап — локацію. Зазвичай, хороші місця розміщення викуповують за 2-3 місяці наперед, тому бронювання рекламної площі не варто відкладати на останній день. Також при виборі локації варто зважати на цілі реклами та специфіку роботи вашого бізнесу. Для прикладу, якщо ви мережа продуктових супермаркетів і хочете розміщувати постійні акційні новини мережі, то борд варто вибирати біля ваших магазинів, в радіусі 600-800 м. Люди не поїдуть до вас за акційним сиром з іншого кінця міста. Вони знайдуть магазин на розі, де на дві гривні дешевше і куплять там.
 
 
 
logo-bottom2.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search