Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Місце для ідей

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Автозаправний об’єкт OKKO є одним із провідних об`єктів України, який увійшов до складу книги рекордів, як найбільша автозаправна станція України за територією та за кількістю сервісів.


Із звичайної заправки, ОККО перетворилося на комплекс, який дійшов до того самого моменту, коли споживач прагне більшого, ніж просто паливо для автомобіля.
«Щодня тисячі людей заїжджають на ОККО.Це місце, де вони вже не вдома, але ще не на роботі; ще не там, куди збирались, але вже в дорозі. Тому ми подумали, що можемо стати для них не просто заправкою. ОККО може бути місцем для ідей. У широкому сенсі цього слова: місцем, де можна перепочити, підкріпитися, зустрітися з партнерами, друзями чи просто спокійно поміркувати. Так з`явилася нова стратегія – «місце для ідей».»- говорить Василь Дмитрів, Директор з маркетингу мережі АЗК «ОККО».
Новий брендинг:
Нова стратегія змінила не лише тон комунікації ОККО, а й візуальний стиль. Раніше всі елементи дизайну були різними, розробленими під окремі рекламні кампанії. Необхідно було зібрати все в єдину концепцію і група професіоналів це вдало виконала:
«Центральний елемент, що обєднує концепцію – це "О". «О! Є ідея!». «О! Так може на каву?». «О! Так може в Італію на травневі?». А ще «О!» – це ОККО, тому що гарні ідеї приходять у гарному місці.»


Завжди гарна ідея:
На підтримку нової стратегії команда розробила рекламну кампанію. Вона про те, що який складний не видався б день, заїхати на смачну каву, хот-дог чи просто посидіти потупити у вікно – це завжди гарна ідея.
У результаті в ОККО з'явилася власна впізнавана візуальна мова. Бренд став людянішими і емоційнішим.

Анастасія Олійник, ПР-17, 2 курс.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2018 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search