Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

5 PR-стратегій для успішного контент-маркетингу

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Ваш інформаційний продукт готовий до запуску, цільова аудиторія визначена, стандартні елементи контент-маркетингу реалізовані.

Що ще потрібно для старту? Звісно, що розробити PR-стратегії:

1. Складіть список ЗМІ.
Зберіть інформацію про блоги, ділових і галузевих виданнях, які працюють у відповідних сферах. Ви повинні знати: як називається ЗМІ, хто його видає, телефон і адресу електронної пошти редакції або автора блогу. У вашій базі повинні зберігатися посилання на сам сайт і пов'язані з ним акаунти в соціальних мережах.

2. Поділіться ідеями з відповідним виданням.
Ідіть на контакт зі ЗМІ першим, пропонуйте актуальні ідеї. Якщо ви автор книги "5 способів індивідуалізувати клієнта", а журнал "Новий маркетинг" планує в листопадовому номері публікацію на суміжну тему - напишіть редактору і запропонуйте використовувати ідею з вашої роботи.

3. Шукайте партнерів.
Оцініть асоціації та організації в мережі, які мають велике охоплення аудиторії. Розгляньте варіанти співпраці з ними і можливість поширення вашого контенту на їх заходах, в розсилках електронних листів, на веб-сайтах організацій.

4. Шукайте загальні теми.
Друковані ЗМІ часто публікують плани, в яких названі теми, актуальні для видання в поточному році. Вивчіть плани ваших цільових ЗМІ і працюйте з темами, які схожі з контентом вашої PR-кампанії.

5. Приймайте участь в галузевих заходах.
Виступайте публічно. Участь в галузевих заходах дасть вам платформу для обговорення з цільовою аудиторією актуальних тем і концепцій вашого контент-маркетингу, допоможе завоювати довіру, продемонструвавши лідерські якості та професіоналізм.
Бажаємо підкорення нових вершин!

logo-bottom2.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search