Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Піарники VS журналісти: як жити мирно?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Ловіть поради від ФЗГіЖ про те, як жити мирно піарникам та журналістам!

PR-ник -це сполучна ланка між аудиторією та брендом. Слово «PR-ник» в уяві багатьох пробуджує суперпафосну особу, яка постійно гуляє по заходах і вечірках, обмінюючись візитівками із селебріті окремих галузей. Та будьмо відверті. На івентах піарник — це сірий кардинал, який «поза грою» слідкує за якісним перебігом подій. 

Піарники:                                                                                                                                                                                                                                           Дуже глибоко розумійте сферу, де ви працюєте, журналіст хоче повного розуміння ситуації у бізнесі, прогнозів і нікому невідомих фактів, інсайдів та деякої інформації про конкурентів.
• Намагайтеся якомога оперативніше відповідати у всіх месенджерах на питання журналістів.
• Будьте ввічливими, але стійте на своєму — спілкуватися з вашими спікерами журналісти можуть тільки у вашій присутності.

Журналіст – це професіонал, робота якого полягає в зборі необхідної інформації з метою її подальшої передачі громадськості.

Журналісти:
• Незважаючи на всю вашу принциповість, намагайтеся підтримувати добрі відносини з піарниками.
Якщо пообіцяли не давати новину без коментаря піарника — так і зробіть. Це в рамках журналістських стандартів і людських відносин.
• Зважайте на те, що піарники часто вимушені затримуватися з коментарями.
Інформація потребує погодження, а часто ще й пошуку і допомоги різних бізнес-підрозділів.
• Зберігайте об’єктивність.
Якщо вам надійшла відповідь, яка «не підходить» за інтонацією або поглядом на проблему і ви вирішили її не ставити — будьте готові до посту піарника у соцмережах із повною версію коментаря.
Наступного разу дістати потрібний вам коментар буде набагато важче.
• Журналісти не можуть спілкуватися з керівниками великих компаній напряму.
Всі спроби знайти прямий номер телефону топа закінчуються тим, що він просто поділиться з вами контактами піарника ще раз.
• Будь ласка, давайте спробуємо спілкуватися без питань, відповіді на які є в Google.
Скільки в вас шахт або ТЕС?
Повірте, піарники радше зможуть відповісти на щось менш очевидне.
• Поважайте довіру.
Якщо з вами діляться інформацією із грифом «офф-рекорд» — для того, щоб ви краще орієнтувалися в темі.
Також в тому, що насправді відбувається, — не використовуйте її в діалогах з колегами і тим більше опонентами.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search