Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Лайфхак: написання прес-реліза, який опублікують усі ЗМІ

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Сьогодні ми розповімо трішки про прес-релізи. 

Найважливіше, про що треба пам’ятати: журналісти не зобов’язані ставити твою інформацію. Ти їх не примусиш. Тому потрібно йти іншим шляхом, треба їх зацікавити своїм релізом. Тож:

Шукаємо інформаційні приводи
Думай як журналіст, а не як рекламіст. А про що думає репортер? Правильно! Про інформаційні приводи. Відтак, забудь про розсилки типу «Косметика для родини на кожен день». Коли працюєш над своїм релізом, питай себе – у чому тут новина? «Adidas представив новий дизайн форми збірної України з футболу» – це вже новина і її радо візьмуть ЗМІ.

Наголошуємо на соціальній користі
Прес-реліз для ЗМІ не має виглядати як пряма ода компанії. Ні, вона скромна, вона не про себе розповідає, а про щось важливе для суспільства. А згадка про новий продукт чи іміджевий коментар це так, наче між іншим. Розсилку, яка починається з оспівування компанії чи бренду, журналісти навряд дочитають до другого абзацу. Тому потрібно наголосити на чомусь важливому для усіх.

Реліз у формі новини
Пам’ятай, що журналіст у наш час має величезну купу роботи і ще більшу кількість інформації. Тому, полегшивши йому працю, ти збільшуєш власні шанси на успіх. Як це працює? Зроби його роботу сам: напиши текст у формі новини, постав необхідні гіперпосилання, розкажи бекграунд, оформи коментарі. Словом, зроби так, аби редактор стрічки новин мав лише натиснути «ctrl+c, ctrl+v» аби поставити реліз собі на сайт. Ти здивуєшся, наскільки це збільшує шанси на публікацію! Знаєш, як пишуться новини? Правило перегорнутої піраміди: спочатку найважливіше (хто? що? де? коли?), а вже потім деталі, чим далі, тим несуттєвіші (яким чином? навіщо? до чого призведе? тощо).

Отож, зберігай ці три важливі поради та мерщій підкорювати вершини!

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search