Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Саморозвиток – ключ до успіху!

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

 

Саморозвиток завжди має бути у Вас на першому місці серед пріоритетів у навчанні! Тому пропонуємо вашій увазі 6 книг українських професіоналів з PR, маркетингу та комунікацій, які можуть вас навчити чомусь новому!

Читайте актуальне – будьте в тренді!

  1. Оксана Тодорова «Майбутнє: тренди та ідеї»

Ми спостерігаємо активну трансформацію суспільства і глобальні зміни у міжособистісних культурних відносинах. Це, безперечно, позначається і на корпоративних комунікаціях. Подальші зміни неминучі! Але краще бути автором позитивних змін у маркетингу, лідером думок у своїй галузі, вивчати й впроваджувати нові рішення, щоб і надалі мати стійку позицію у своїй категорії.

Ця книга написана для активних творців свого майбутнього, вона надихає на формування іншого мислення, нових моделей взаємодії в командах, на гнучку екологічну трансформацію та розвиток. Книга містить тренди та ідеї світового рівня, частина з яких вже адаптована до роботи бізнес-спільноти. Автор розглядає найпередовіші концепції, технології та кейси, наводить коментарі колег — лідерів думок із широкого тематичного кола, розповідає про проекти переможців і учасників конкурсу «Краще корпоративне медіа України», описує метафори усвідомленості і практики медитації, які дозволять поліпшити якість життя і підвищити ефективність прийняття рішень у бізнесі. 

  1. Вікторія Єсауленко «Жіночі таємниці в PR-технологіях» 

Ця книга для дівчаток і жінок, які хочуть стати леді в просуванні всього, що для них цінне і дороге. Ця книга для хлопчиків і чоловіків, які хочуть стати джентльменами в розумінні жіночих хитрощів в PR і PR в жіночих хитрощах. Автор, відомий фахівець з маркетингу і журналіст Вікторія Єсауленко, пропонує читачеві нестандартний погляд на PR-технології, тому що, на її переконання, - це ні що інше, як набір жіночих секретів по просуванню себе і бізнесу. Або бізнесу і себе.

  1. Стаська Падалка «В очікуванні копірайтера»

Стаська Падалка — копірайтер креативного агентства «Arriba!», лектор у Школі реклами і дизайну «Багаж» та багатьох інших платформах, координатор LITOSVITA в Харкові. До успіху йшла через іняз, журналістику та піар. Зупинилась, знайшовши копірайтинг. Коли освоїлася, створила авторський курс, їздить з лекціями по країні.

У книзі автор відчайдушно намагається переосмислити копірайтинг як точку перетину дисциплін: маркетингу, філології та, пробачте, літератури. На крики розпачу збігаються персонажі. Разом вони очікують того самого Копірайтера і водночас вправляються в письменницькій майстерності, розбираються в мотивах споживання, виділяють ознаки хорошого тексту, створюють нейми і слогани.

«В очікуванні копірайтера» буде корисна потенційним і практикуючим копірайтерам, неймерам, райтерам, SMM-щикам і всім, хто обрав текст способом заробітку. Або поневолення світу

  1. Георгій Почепцов «Від покемонів до гібридних війн. Нові комунікативні технології ХХІ століття»

Нова книга доктора філологічних наук, професора, фахівця у галузі комунікаційних технологій присвячена гібридно-інформаційним війнам.

Повернення старого світу не буде й не може бути. Наш світ змінюється швидше, ніж ми самі. Його роблять інакшим нові технології – насамперед такі інформаційно-комунікативні, як Інтернет. Якщо старі технології вибудовували вертикаль влади або релігії, де голос знизу не міг бути почутим нагорі, то сучасні технології дають право бути почутими усім. Це створює досить серйозне випробування для влади, адже вона звикла, що чути мають тільки її. Але ми також хочемо бути почутими.

  1. Еліна Слободянюк «Скарб копірайтера»

Книга призначається для тих, хто працює з текстом: копірайтерів, PR- та SММ-фахівців, блогерів, навіть журналістів. Але людство все більше переходить від усної комунікації до письмової. Тепер, коли навіть плітки знайшли письмовий формат, вміння створювати гідні тексти стає все популярнішим. Тому аудиторія книги стрімко розширюється: від фрілансерів різної спеціалізації до топів великих компаній. Ви працюєте на міжнародний бренд? Або створюєте власний бізнес? Хочете стати популярним у соцмережах? Або яскраво проявляти свою громадянську позицію? У всіх випадках саме ця книга допоможе зробити ваші тексти сильними.

Еліна Слободянюк, захистивши кандидатську дисертацію з історії, два десятиліття тому пішла в нову для країни сферу масових комунікацій. Працювала РR-директором як в агентстві, так і на стороні клієнта. Була креативним редактором першого в Україні журналу про рекламу. На її рахунку майже тридцять виборчих кампаній. Автор двох бестселерів з копірайтингу, з 2005 року веде авторський курс «Школа копірайтера». Впевнена, що в XXI столітті ефективно навчати інших можна, тільки залишаючись практикуючим фахівцем.

  1. Володимир Воронов «Корпоративний брендинг своїми руками. Стратегії + інструменти» 

Книга є результатом 12-річної роботи Міжнародного брендингового агентства Володимира Воронова. У ній автор дає 41 відповідь на питання «Як навчитися створювати цінності для інших (тим самим справляючи позитивне враження на потенційного клієнта) і надовго закріпити за собою місце на ринку?». Помічником автора в книзі виступає корпоративний герой агентства - Mr. Leader, знайомий читачам попередніх видань, в числі яких «Mr. Leader. Самовчитель по лідерству в ілюстраціях», книга «77 уроків лідерства», створена спільно з Іцхаком Пінтосевичем, експертом в системному розвитку особистості та бізнесу, і «Азбука Лідера», що отримала гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (у співавторстві з Наталією Гавриш).

***

А які нові книги про PR українських авторів ви читали? Що порекомендуєте? Давайте разом створимо власну бібліотеку для спеціалістів з комунікацій!)

Кучмик Владислав, 1 курс, група PR-28.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2018 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search