Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Meta-skills: що це таке та як розвинути навички нової епохи

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Meta-skills — це навички, які впливають на кожну сферу життя та допомагають вам засвоювати нові вміння. Ось 5 meta-skills, якими потрібно володіти для успіху в новій епосі:

Навчання
Здатність до навчання потрібна будь-якому працівнику у будь-якій компанії. Проте це не означає, що ви повинні ходити на лекції з математики, які ненавидите, щоб прокачати цю навичку. Навчання має приносити і задоволення, тому обирайте ті курси, що допомагають розвиватися у своїй сфері або освоювати суміжну, але таку, що вам до вподоби. Намагайтеся вчитися постійно: коли дивитеся фільм, їдете на роботу, стоїте у черзі в супермаркеті — сприймайте світ з професійної точки зору та робіть для себе висновки.

Погляд на перспективу
Ця метанавичка дає змогу дізнатися про результат роботи, коли його ще немає. Ви повинні вміти дивитися на світ очима іншої людини — кінцевого споживача. Якщо ви менеджер з продажу, то маєте бачити товар, як клієнт, який його придбав та користується ним: як товар полегшив йому життя? Якщо ви розвинете це вміння, то зможете передбачати реакцію клієнта, колеги, керівника тощо на все, що плануєте сказати їм.

Соціальний інтелект
До цієї збірної навички належать вміння міжособистісного спілкування, здатність робити висновки не лише на основі свідомих рішень, а вміти копнути глибше. Соціальний інтелект допоможе краще працювати в команді, без особистого спілкування, а тільки за онлайн-взаємодії, та швидше знаходити правильні рішення без великих розумових та часових затрат.

Дизайн-мислення
Дизайн-мислення — це генеративний підхід до розв’язання проблем. Іншими словами, ви не знаходите відповідей, а створюєте їх. Ця навичка пов’язана зі створенням унікальних рішень, продуктів тощо, яких не було досі. Саме так можливо завоювати клієнта у нову епоху — показати йому те, чого він не бачив. Саме такі рішення стають антикризовими у веденні бізнесу.

Стійкість
Багато команд зазнають провалу через те, що здаються після перших же невдач. Але в кризові часи потрібно мислити інакше, потрібно бути стійким, тому що ніхто не знає, який шторм може накрити нас вже завтра. Дозволяйте собі експериментувати, щоб знайти правильні рішення, — це допоможе розвивати стійкість і швидше отримати бажаний результат.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search