Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Як все встигнути і зробити із себе бренд

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

На Факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики відбувся майстер-клас «Як все встигнути і зробити із себе бренд» відомого блогера, телеведучої, засновниці бренду жіночого одягу «DiGlow» – Діани Глостер.

Гостя розпочала зустріч із самопрезентації, під час якої розповіла про дитинство, навчання, життєву позицію і складний шлях до успіху: «До Києва я переїхала разом зі своїми батьками, коли мені було 9 років. На той момент переїзд для мене став великим потрясінням, мені здавалось, що я ніколи не зможу реалізуватись у такому великому місті.

У школі я була «гидким каченям». Мене ненавиділи мої однолітки, тому що я відрізнялась від них своєю поведінкою та соціальним статусом, що був нижчим за їхній. Але з дитинства я мріяла виступати на сцені, і навіть цькування у школі ніколи не заважали мені займатись творчістю.

У мене дві вищі освіти: юридична і музична. Мій батько був категорично проти моїх хобі та бажав, щоб я була серйозною леді. Саме тому у 15 років я вступила на юридичний факультет. Однак довго я там не провчилась і вже через 2 роки вмовила батьків відправити мене навчатись до Лондона, де я зайнялась музикою і блогерством».

Діана також поділилась з молоддю секретами вдалого тайм-менеджменту. Вона виділила 5 головних правил, яких має дотримуватись успішна особистість:

  1. Якісно планувати роботу і дозвілля.
  2. Формувати пріоритети, цілі та завдання за сферами життєдіяльності (сім’я/особисте життя, кар’єра/гроші, друзі, здоров’я, хобі, самоосвіта, соціум/благодійність).
  3. Делегувати повноваження.
  4. Створювати якісний продукт.
  5. Самодисципліна.

Після чого Діана Глостер як засновниця «DiGlow» розповіла студентам, що потрібно для створення власного бренду:

  • Мінімальний бюджет
  • Визначити цільову аудиторію
  • Створити тестову партію товару і спробувати її реалізувати
  • Вивчити і ознайомитись з головними аспектами роботи. Якщо це виготовлення одягу, то ви маєте розумітись на швах, кроях, асортименті тканин тощо.

«Секрет успіху – 10% таланту та 90% працьовитості. Розпочніть із визначення власної мети. Зрозумійте для кого, для чого і з якою ціллю ви хочете створити власний бренд, і на вас чекатиме успіх», – зауважила спікер.

Наприкінці майстер-класу Діана дала студентам цінні поради і підкреслила, що віднайти свою справжню мету – це перший крок до щасливого майбутнього.

«У житті нічого не буває просто так. Якщо у вас є мрія, то вона обов’язково здійсниться, просто необхідно докладати зусилля і робити кроки назустріч своїй меті.

Вас ніхто не зможе вмотивувати окрім вас. Шукайте натхнення у повсякденних речах, а також оточуйте себе успішними і цілеспрямованими людьми», – акцентувала зіркова гостя.

Молодь подякувала Діані Глостер за професійні настанови і відверте спілкування та запросила на спільну фотосесію.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search