Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Хто такі SMM-ники та чим вони займаються?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Професія «SMM-ника» завойовує ринок в останні кілька років. Чому? Пояснюється це дуже легко - компанії почали дивитися в бік соціальних мереж, як джерело додаткового потоку клієнтів для своєї продукції.

Але незважаючи на таку популярність професії, багато хто досі не знає або не розуміє: хто це і чим він займається. У цій статті ми дамо відповідь на питання «Хто такий SMM-фахівець та чим він займається?».

СММ фахівець - хто це?

Перш ніж ми перейдемо до розбору цієї професії, давайте спочатку познайомимося з абревіатурою SMM та розшифруємо її.

СММ (SMM) походить від англійських слів Social Media Marketing, що в перекладі означає «маркетинг в соціальних мережах».

СММ фахівець або SMM-менеджер - це людина, що займається розвитком і просуванням аккаунта в соціальних мережах, залученням передплатників, а також створює позитивний образ компанії на просторах інтернету. 

 Чим займається SMM-ник?

  • Створення та розміщення якісного контенту
  • Розробка рекламної інтернет компанії (таргет)
  • Аналіз конкурентного ринку
  • Ведення сторінок на всіх майданчиках
  • Робота СРМ
  • Настроювання таргетированной і контекстної реклами.
  • Ведення рекламних компанії на різних платформах
  • Робота по Google AdWords, Яндекс.Директ. Соц мережі
  • Складання контент-плану (Instagram)

  Хочеш бути топовим SMM-щиком?? Тоді тобі в Університет Культури!

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search