Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Контент-стратегія (частина 1)

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Сьогодні у рубриці проSMM ми продовжуємо говорити про контент стратегію, її складові та етапи розробки. Натискайте на статтю та отримуйте свою порцію корисної інформації зі світу маркетингу в соцмережах.

Етап аналізу конкурентів:

Успіх вашого проекту з просування безпосередньо залежить від того, наскільки правильно ви проаналізували ринок, виявили, які компанії є прямими і непрямими конкурентами.

Як шукати конкурентів?

  • Інформація від клієнта/замовника. Хороший бізнес знає своїх ворогів в обличчя, тому під час заповнення брифу і на етапі інтерв'ювання можна з'ясувати ці деталі у клієнта/замовника.
  • Опитування цільової аудиторії. Поставте своїм реальним або потенційним клієнтам кілька питань: «Між якими компаніями/магазинами/експертами вони роблять вибір? Кого вважають експертами в ніші? »
  • Пошук в Instagram. Передивіться пошук в instagram, знайдіть акаунти з аналогічною товарною пропозицією, у яких збігається регіон доставки і цінова політика з вашою.
  • Пошук в Інтернеті. Введіть в рядок пошуку необхідний запит і відстежте, на сайти яких компаній потрапляє потенційний споживач, коли шукає товар або послугу. АЛЕ! Не зупиняйтеся на цьому, подивіться чи є на сайті посилання на соцмережі, нас цікавить саме ця інформація.

Як отримати інформацію про них? На що звертати увагу під час аналізу?

Відмінний метод дослідження конкурентів - це таємний агент.

Вдавайте з себе потенційного покупця і запитуйте про продукт, ставте типові уточнювальні питання. Подивіться і напишіть, як конкуренти супроводжують клієнта до покупки, як направляють його.

На які три групи діляться конкуренти?

Ключові конкуренти - це компанії, дії яких можуть значно вплинути на ваші продажі (як в сторону збільшення, так і в бік зменшення).

Прямі конкуренти - компанії, що продають аналогічний продукт/послугу на аналогічному ринку і працюють з нашою цільовою аудиторією.

Непрямі конкуренти - компанії, що продають продукт/послугу зі схожими характеристиками або абсолютно інший продукт, але працюють з нашою цільовою аудиторією.

Етап опису візуального контенту:

Весь контент ми поділяємо на дві частини - текст і фото. Скрізь, де є текст або фото - це вже контент. У стратегії важливо придумати концепцію як текстового, так і візуального контенту. Тобто відповісти на питання, як це має виглядати і чому саме так? Візуальний контент повинен бути зрозумілим для цільової аудиторії, уособлювати її зовні, її життя, залучати, демонструвати типову ситуацію споживання продукту.

Складові планування візуального контенту:

  • Які жанри в фото будуть використовуватися? Чому? Навіщо? Яку цінність вони несуть для споживача? Яку роль в просуванні грають? На якому майданчику будемо застосовувати?
  • Який дизайн буде використовуватися? Чи буде він використовуватися взагалі? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
  • Які анімації будуть використовуватися? Яка музика буде в них? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
  • Які відео будемо знімати? Яка музика буде в них? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
  • Як це все разом буде виглядати візуально в акаунті, тобто приклад візуальної карти? Тут потрібно або знайти аккаунт, який відповідає описаній концепції, або зібрати його самостійно в додатках UNUM або Canva. І уявити 9 постів візуально того, як буде виглядати аккаунт після впровадження стратегії.

Де шукати приклади?

  • Пінтерест;
  • Інстаграм;
  • Тамблер;
  • Ютюб;
  • Гугл.

Для відео та анімацій завжди складно знайти приклади, тому потрібно максимально точно описати цей пункт.

Додаткові пункти:

  • У яких локаціях будемо знімати?
  • Яких моделей запрошуємо на зйомку?
  • Який реквізит потрібен?
  • Яка колірна гамма будемо в акаунті?
  • Які ефекти будемо використовувати під час обробки фото / монтажу відео?
  • Скільки плануємо створити одиниць візуального контенту в цьому місяці?

 

Наступні етапи формування контент-стратегії чекайте через тиждень у нашій постійній рубриці #проSMM.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search