Контент-стратегія (частина 1)
Сьогодні у рубриці проSMM ми продовжуємо говорити про контент стратегію, її складові та етапи розробки. Натискайте на статтю та отримуйте свою порцію корисної інформації зі світу маркетингу в соцмережах.
Етап аналізу конкурентів:
Успіх вашого проекту з просування безпосередньо залежить від того, наскільки правильно ви проаналізували ринок, виявили, які компанії є прямими і непрямими конкурентами.
Як шукати конкурентів?
- Інформація від клієнта/замовника. Хороший бізнес знає своїх ворогів в обличчя, тому під час заповнення брифу і на етапі інтерв'ювання можна з'ясувати ці деталі у клієнта/замовника.
- Опитування цільової аудиторії. Поставте своїм реальним або потенційним клієнтам кілька питань: «Між якими компаніями/магазинами/експертами вони роблять вибір? Кого вважають експертами в ніші? »
- Пошук в Instagram. Передивіться пошук в instagram, знайдіть акаунти з аналогічною товарною пропозицією, у яких збігається регіон доставки і цінова політика з вашою.
- Пошук в Інтернеті. Введіть в рядок пошуку необхідний запит і відстежте, на сайти яких компаній потрапляє потенційний споживач, коли шукає товар або послугу. АЛЕ! Не зупиняйтеся на цьому, подивіться чи є на сайті посилання на соцмережі, нас цікавить саме ця інформація.
Як отримати інформацію про них? На що звертати увагу під час аналізу?
Відмінний метод дослідження конкурентів - це таємний агент.
Вдавайте з себе потенційного покупця і запитуйте про продукт, ставте типові уточнювальні питання. Подивіться і напишіть, як конкуренти супроводжують клієнта до покупки, як направляють його.
На які три групи діляться конкуренти?
Ключові конкуренти - це компанії, дії яких можуть значно вплинути на ваші продажі (як в сторону збільшення, так і в бік зменшення).
Прямі конкуренти - компанії, що продають аналогічний продукт/послугу на аналогічному ринку і працюють з нашою цільовою аудиторією.
Непрямі конкуренти - компанії, що продають продукт/послугу зі схожими характеристиками або абсолютно інший продукт, але працюють з нашою цільовою аудиторією.
Етап опису візуального контенту:
Весь контент ми поділяємо на дві частини - текст і фото. Скрізь, де є текст або фото - це вже контент. У стратегії важливо придумати концепцію як текстового, так і візуального контенту. Тобто відповісти на питання, як це має виглядати і чому саме так? Візуальний контент повинен бути зрозумілим для цільової аудиторії, уособлювати її зовні, її життя, залучати, демонструвати типову ситуацію споживання продукту.
Складові планування візуального контенту:
- Які жанри в фото будуть використовуватися? Чому? Навіщо? Яку цінність вони несуть для споживача? Яку роль в просуванні грають? На якому майданчику будемо застосовувати?
- Який дизайн буде використовуватися? Чи буде він використовуватися взагалі? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
- Які анімації будуть використовуватися? Яка музика буде в них? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
- Які відео будемо знімати? Яка музика буде в них? Чому? Навіщо? Яку цінність він несе для споживача? Яку роль в просуванні грає? На якому майданчику будемо застосовувати?
- Як це все разом буде виглядати візуально в акаунті, тобто приклад візуальної карти? Тут потрібно або знайти аккаунт, який відповідає описаній концепції, або зібрати його самостійно в додатках UNUM або Canva. І уявити 9 постів візуально того, як буде виглядати аккаунт після впровадження стратегії.
Де шукати приклади?
- Пінтерест;
- Інстаграм;
- Тамблер;
- Ютюб;
- Гугл.
Для відео та анімацій завжди складно знайти приклади, тому потрібно максимально точно описати цей пункт.
Додаткові пункти:
- У яких локаціях будемо знімати?
- Яких моделей запрошуємо на зйомку?
- Який реквізит потрібен?
- Яка колірна гамма будемо в акаунті?
- Які ефекти будемо використовувати під час обробки фото / монтажу відео?
- Скільки плануємо створити одиниць візуального контенту в цьому місяці?
Наступні етапи формування контент-стратегії чекайте через тиждень у нашій постійній рубриці #проSMM.