Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Аналіз цільової аудиторії (частина 2)

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Сьогодні Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики  продовжує розповідати про етапи аналізу цільової аудиторії. Тож натискайте на статтю для нової порції корисної інформації зі сфери маркетингу в соцмережах.

 Складники цільової аудиторії:

  • портрет ЦА;
  • аватар;
  • психотип;
  • тригери;
  • болі.

Портрет цільової аудиторії - це збірний термін для різних груп (сегментів) цільової аудиторії, об'єднаних спільними характеристиками. Чим більш детально буде прописаний кожен сегмент, тим точніше ви потрапите в ціль. 

Існує ряд характеристик, за допомогою яких описується портрет:

  • географічні;
  • соціально-демографічні;
  • психографічні;
  • поведінкові

 

Географічні

Сегментування за географічною ознакою часто проводиться в комбінації з іншими видами сегментування ринку і є додатковою характеристикою цільового сегмента. Географічна сегментація будується на припущенні про те, що споживачі, які проживають в різних географічних і кліматичних умовах, мають різні культурні особливості, вимоги до властивостей товару і виявляють різні моделі купівельної поведінки.

До прикладу, місце проживання, регіон, урбанізація, населення, особливості проживання тощо.

Соціально-демографічні

Соціально-демографічні характеристики цільової аудиторії дозволяють поставити чітке таргетування при рекламних кампаніях і визначити межі ринку з точки зору віку, соціального статусу і платоспроможності аудиторії.

До прикладу, стать, вік, рівень доходу, рід занять, освіта тощо.

Психографічні

Психографічні характеристики дозволяють скласти детальний портрет споживача і описати його з точки зору людських рис характеру і цінностей, конче необхідні на висококонкурентних ринках і при використанні емоційного позиціонування продукту.

До прикладу, стиль життя, життєва позиція, принципи, цінності тощо.

Поведінкові

Поведінкові параметри цільової аудиторії дозволяють описати детально особливу поведінку споживачів при виборі, купівлі та використанні товару, що може дуже допомогти для проведення рекламних кампаній.

До прикладу, степінь готовності до зворотнього зв’язку, вигода тощо.

 

Кожен наступний етап ми будемо поступово щотижня розкривати в цій рубриці, тож слідкуйте за оновленнями.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search