Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Нові інтернет-професії: хто такі рекламні менеджери?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

У соцмережах останнім часом з’явилося безліч нових професій. І тепер ми не обмежуємося лише вакансіями SMM-менеджера, копірайтера чи дизайнера. Про нову популярну професію рекламного менеджера читайте в сьогоднішній статті від ФЗГіЖ.

Рекламний менеджер - це фахівець, від якого залежить, наскільки ефективно буде просуватися на ринку товар або послуга, як споживачі будуть ставитися до пропозиції і, відповідно, скільки прибутку одержить компанія. Професія сформувалася відносно недавно, але вже стала досить популярною серед шукачів та роботодавців.

Рекламний менеджер грає ключову роль в просуванні різних бізнес-пропозицій, а також у формуванні лояльної цільової аудиторії. Реклама відноситься до маркетингових комунікацій, тому менеджер розробляє стратегії та створює продукти, які точно привернуть увагу потенційних покупців і зможуть зацікавити нових клієнтів.

Менеджер з реклами - це також спеціаліст, який відповідає за просування акаунту в соцмережах за допомогою різноманітних маркетингових інструментів. Фахівець з реклами має потужний запас знань, що стосуються ринкової економіки, маркетингу, принципів ціноутворення, адміністрування та інших дисциплін. Робота творча, проте діяльність тісно пов'язана з економічним і стратегічним плануванням.

Менеджер з реклами потрібен в будь-якій компанії - від державної установи до інтернет-магазину. Він вміє знаходити сильні сторони в найбільш слабкому продукті, розглядаючи його з точки зору комерції.

Типові обов’язки менеджера з реклами:

  • розробка рекламних активностей, акцій, конкурсів;
  • створення візуалу разом з дизайнером;
  • підбір рекламних майданчиків відповідно до цілей та особливостей акаунту;
  • реалізація рекламних активностей, контроль домовленостей з партнерами;
  • збір статистики у партнерів та аналіз реклами;
  • підготовка місячних звітів й презентація результатів кампаній.

Які навички для цього потрібні: знання основ маркетингу та реклами, розуміння алгоритмів соцмереж, розвинені якості менеджера та комунікатора, вміння працювати з аналітикою, уважність та відповідальність.

Важливі особисті якості:

Менеджер з реклами - справжній профі, який завжди доводить розпочату справу до кінця. Він має високий рівень комунікативних навичок, компетентність, активність, наполегливість, відповідальність. Ця людина схильна і до точних, і до гуманітарних наук, також в ній домінує сильний творчий початок. Першочергову роль в характері менеджера з реклами грають креативність, вміння мислити нестандартно і керувати великим колективом, розвинена фантазія.

Якщо читаючи статтю, ви впізнали в собі рекламного менеджера, то дуже радимо спробувати в цьому свої сили. Професія дуже креативна, цікава та престижна, тож розвиваючи потрібні навички й вміння, ви можете досягти небачених висот.

 

 

 

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search