Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

Новини

Що таке фріланс?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Фрілансер - сам собі керівник чи нероба? Як можна людині керувати своїм часом, працювати коли та де завгодно, займатися улюбленою справою і разом з тим не втратити самоконтроль.

 Фріланс (з англ. «вільна робота / праця») — це віддалена робота, пов’язана з наданням певних послуг різним замовникам через інтернет (напр. написання текстів, створення сайтів, розробка дизайну тощо).

Фрілансер відповідно — це людина, яка працює віддалено і ні від кого не залежить. Тобто фрілансер має право вибирати з ким він хоче і буде працювати, а з ким ні. За статистикою люди які працюють віддалено, заробляють на 50-100% більше своїх офісних колег. При цьому вони витрачають менше часу на роботу і працюють в більш комфортних з психологічної точки зору умовах.

Робочий час фрілансера зазвичай складається з таких процесів:

  • Робота з клієнтами;
  • Пошук нових замовлень;
  • Підтримка та зв’язок з замовниками;
  • Покращення своїх навичок;
  • Вирішення ділові питання (оплата і т.д.).

Якщо ви плануєте працювати фрілансером, найкращий час для цього краще обрати тоді, коли ви вже достатньо попрацювали у певній сфері. Завдяки своїй репутації, портфоліо та зв’язкам можна з легкістю знаходити своїх клієнтів.  

Перш за все, спробуйте автоматизувати якомога більше завдань, а великі розбити на маленькі. Починати працювати буде складнувато тому що, по перше, про вас мало хто знає, по друге, у вас може бути мінімум навичок, щоб просити великі гроші за свої послуги. Вам доведеться витратити достатньо часу на пошук нових замовлень та навчання.

 Поради для самостійного формування робочого процесу, якщо ви фрілансер-новачок:

 

●       Визначіться із вартістю ваших послуг

Приготуйтесь до того, що на фріланс біржах ви будете не самі. Наявність багатьох виконавців на таких платформах негативно впливає на вартість послуг, які надають фрілансери. Проте, в багатьох країнах ця вартість не така вже й низька. Ринок фрілансу поступово зростає.

●       Знаходьте зв’язки

Дуже важливо створити коло контактів, які допоможуть вам у роботі. До прикладу їх можна поділити на 3 типи:

  1. Фрілансери з вашої сфери. Їм можна передати деякі завдання, якщо ви дуже зайняті або ж поділити один проект на команду. Також вони зможуть підтримати вас в тяжкий момент.
  2. Фрілансери з інших сфер. Їх навички можуть доповнити ваші. Дизайнер, який знає хороших розробників, може об’єднатися з ними в команду для роботи над великим проектом. Можна організувати реферальну мережу – клієнт попросить вас про послугу, якими ви не займаєтесь, ви можете порекомендувати йому когось з ваших знайомих і навпаки.
  3. Клієнти: досить очевидно, що вам знадобиться коло клієнтів, з якими ви будете підтримувати хороші відносини. Ваші потенційні клієнти можуть бути знайомими один з одним. Чим краще їх думка про вас, тим більше шансів, що вони можуть дати пораду звернутися до вас.

●       Стежте за показниками

Фріланс – це своєрідний бізнес. Відстежуйте ваші доходи, перевіряйте чи достатньо у вас замовлень, якого вони обсягу, як впливає сезон на їх кількість, через що саме виникає перевищення бюджету і як повинен характеризуватися ідеальний клієнт.

Щоб як слід побудувати кар’єру фрілансера, необхідно ставити перед собою певні цілі та відстежувати свій прогрес у цій справі. Якщо щось не працює, потрібно вивчати проблему та розбиратися, що потрібно змінити для подальшого вашого розвитку.

●       Не забувайте про себе

У тих, хто ходить в офіс, є чудова можливість забути про нього наприкінці робочого дня. А от фрілансерам забути про роботу буде не так просто, тому вам потрібно привчити себе відволікатися від неї. Виділіть час для виконання замовлень, рішення ділових питань, тощо. Залишіть час на себе - займайтесь спортом, подорожуйте, проводьте час з друзями та сім’єю. Ніколи не забувайте про відпочинок оффлайн. Це дуже важливо.

 

 

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search