Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

Новини

Аналіз цільової аудиторії (частина 1)

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Сьогодні у рубриці проSMM ми розпочнемо говорити про цільову аудиторії та проведення її аналізу. Натискайте на статтю та отримуйте свою порцію корисної інформації зі світу маркетингу в соцмережах.

Цільова аудиторія (ЦА) - це сегменти, групи людей, схожих між собою, що є вашими потенційними клієнтами/підписниками/читачами. ЦА - сукупність людей, які можуть задовольнити свої потреби за допомогою нашого продукту/послуги. Теперішні та можливі клієнти, читачі, підписники.

Аналізувати свою цільову аудиторію означає рухатися в правильному напрямку досягнення мети, адже коли ми чітко знаємо свою ЦА, ми так само чітко можемо визначити підхід до неї.

● ЦА може бути: Пряма - приймає рішення про покупку, платить гроші за наші послуги. Непряма - впливає на прийняття рішень. До прикладу, ми є засновниками школи танців для підлітків. Щоб мати гарний результат та приріст клієнтів, ми повинні акцентуватися на непряму ЦА - підлітків, що впливатимуть на батьків (пряму ЦА), які будуть приносити нам прибуток.

● Ринки ЦА: В2В - бізнес для бізнесу. Коли один бізнес продає свої послуги/товари іншим бізнесам. В2С - бізнес для споживача. Коли бізнес продає свої послуги/товари конкретній людині. C2C - термін, що позначає схему електронної торгівлі споживача (consumer) зі споживачем, при якій покупець і продавець не є підприємцями в юридичному сенсі цього слова.

Аналіз аудиторії має багато складників:

● портрет ЦА;

● аватар;

● психотип;

● тригери;

● болі,

які в свою чергу поділяються на багато різновидів та підпунктів. Кожен етап ми будемо поступово щотижня розкривати в цій рубриці, тож слідкуйте за оновленнями.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search