Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

Новини

Хто такі копірайтери?

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

Копірайтер – спеціаліст з написання рекламних текстів для популяризації товарів, закладів, компаній, особистостей, заходів і всіх об’єктів, які потребують визнання суспільством.

З першого погляду може здатись, що копірайтинг не є складною роботою, але це не зовсім так. Звичайно, представники даної професії – творчі особистості, які зазвичай бачать найкраще у житті, а тому не скаржаться на свою роботу та працюють з натхненням і задоволенням. Та, не дивлячись на такий оптимізм, робота копірайтером потребує величезного таланту. Перед працівником постають не лише завдання у вигляді написання статей або постів, хоча і це є непростою справою. Досить часто копірайтерам необхідно придумувати рекламні лозунги, які складаються лише з декількох слів, але при цьому фраза має бути максимально близькою для споживачів і запам’ятовуватися надовго.

Кожен з нас на передодні новорічних свят з усіх куточків чує фразу «Свято наближається» чи «Смакуй з Coca Cola»?  Або, хто хоч раз чув «Ось що я люблю» під час обіду в MCDONALD’S? Чи, можливо, бачив напис «Just do it» на речах від спортивного бренду Nike? Ці влучні слогани і є результатом складної праці копірайтера. Та вони 100% залишаються в нашій пам’яті й нагадують про улюблений напій на свята, про місце, в яке ми хочемо повертатись та про одяг, який ми бажаємо купити. Швидше за все, побачений рекламний ролик або білборд ми навряд чи запам’ятаємо, але лозунг, який був вжитий на них, відкладеться у нашій пам’яті. Саме тому робота копірайтерів важлива для просування певних об’єктів і є невіддільною частиною рекламної кампанії.

Які ж навички повинен мати копірайтер? По-перше, гарний спеціаліст повинен бути ерудованим та начитаним для того, щоб гарно розбиратися у багатьох сферах, з якими можуть бути пов’язані потенційні замовники. По-друге, копірайтер має бути грамотним. Допущені у текстах помилки можуть погано зобразитися як на репутації замовника, так і на кар’єрі виконавця. Також важливою навичкою є здатність швидко мислити й діяти, бо досить часто при роботі немає часу для довгих роздумів. Не витрачати зайвого часу необхідно не лише на генерування нових ідей, а й на роботу з комп’ютером. Для копірайтера важливо вміти швидко та правильно шукати матеріал в Інтернеті, знаходити потрібні контакти, друкувати та професійно користуватися додатками.

Копірайтер – перспективна та прибуткова професія. Вона не втратить своєї актуальності й у майбутньому, бо лише талановиті люди здатні на написання доречних, креативних та захопливих текстів.

Бондаренко Валерія, ПР-20

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search