Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Топ піар агенцій світу

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Провідне міжнародне видання в області PR-індустрії PRWeek зі штаб квартирою в Нью-Йорку (США) опублікувало PRWeek Agency Business Report 2020 (щорічний рейтинг найбільших гравців комунікаційного ринку світу):

За підсумками 2019 року комунікаційна група iMARS увійшла в ТОП-100 і зайняла 60-й рядок з показником виручки $ 33,6 млн. У минулому році агентство отримало 57-е місце з показником $ 33,2 млн.

iMARS - провідна російська комунікаційна група, що надає повний комплекс послуг в області маркетингових комунікацій.

IMARS сьогодні - це ключовий учасник російського комунікаційного ринку. З часу заснування компанії у 2001 році вони сформували КОМАНДУ, яка змогла забезпечити iMARS провідне становище серед російських комунікаційних компаній, а також вивести їх на незалежне російське агентство, на міжнародний рівень.

Серед ключових клієнтів: X5 Retail Group, MediaMarkt, MasterCard, ПАТ «НК« Роснефть », ГК« Росатом », ВАТ« РЖД », Метрополітен міста Москви.

Десятка лідерів рейтингу за минулий рік не зазнала сильних змін і виглядає наступним чином:

Edelman — $892 млн, Weber Shandwick — $869 млн, BCW — $650 млн, FleishmanHillard — $606,9 млн, Ketchum — $502 млн, MSL — $444 млн, Hill+Knowlton Strategies — $366 млн, BlueFocus (Citizen Relations) — $320 млн, Brunswick Group — $307 млн, Ogilvy — $300 млн.

Edelman - це глобальна комунікаційна фірма, яка співпрацює з бізнесом та організаціями для розвитку, просування та захисту своїх брендів та репутації. 6000 людей у ​​понад 60 офісах забезпечують комунікаційні стратегії, які надають нашим клієнтам впевненості керувати, діяти з упевненістю та заслужити стійку довіру своїх зацікавлених сторін. Вони розробляють потужні ідеї та розповідають магнітні історії, які рухаються зі швидкістю новин, негайно впливають, трансформують культуру та іскрові рухи.

З моменту свого заснування в 1952 році Даном Едельманом вони залишаються незалежною сімейною компанією. Використовують свій прибуток для зміцнення бізнесу, надання співробітникам можливостей рости, розвивати свою галузь та служити відповідальним громадянином світу. Щодня вони прагнуть жити і працювати згідно з давно встановленим набором основних цінностей: прагненням досконалості, свободою бути цікавим, мужністю робити правильні речі та прагненням вдосконалювати суспільство.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search