Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Фільми для піарників

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Факультет зв'язків з громадськістю та журналістики пропонує згадати шість стрічок про піар і рекламу – старих і нових, касових і маловідомих. Цікаво, що ці 6 фільмів доводять, що піарник – професія мрії для тих, хто знає про неї досить мало. А ось у героїв фільмів стосунки з їх кар’єрою склалися доволі складні і часами навіть драматичні.

 «Сімейка Джонсів» (2009)

Іронічна американська комедійна драма про популяцію американського способу життя. Сімейство Джонсів переїжджає в багате передмістя. Увагу нових сусідів відразу звернено на цю четвірку – найкращий одяг, новітня техніка, нові марки косметики та парфумерії. Ніхто не здогадується про те, що насправді Джонси – несправжня сім’я, а торгові агенти під прикриттям, які приїхали рекламувати не просто товари, а навіть спосіб життя. Однак таємне рано чи пізно все одно стає явним, особливо якщо самі Джонси втомляться від своєї роботи. У головних ролях в «Сімейці» знялися Девід Духовни, Демі Мур, Ембер Херд та інші. В цілому, оригінальність фільму полягає якраз у внутрішніх переживаннях героїв, які розуміють, що їх «лайф імідж», як і стосунки з іншими людьми, абсолютно фальшиві.

 «99 франків» (2007)

Екранізація однойменного роману Федеріка Бегебедера, який свого часу і зробив автора одним з топ-письменників не тільки Франції, але і Європи. До речі, головну роль у фільмі грає Жан Дюжарден, якого практично неможливо впізнати в «Артисті» після епатажного образу у «Франках». У «99 франках» також обігрується цинічність світу реклами та PR та цинічність креативників, що працюють в ньому, їх розчарування у стандартних цінностях і стереотипах.

 «Тут палять» (2006)

Екранізація однойменного роману популярного письменника Крістофера Баклі. Тут в головних ролях з’явилися Аарон Екхарт і Кеті Холмс. Сам фільм – це історія про торговців смертю, лобістів зброї, алкоголю та куріння. Як і випливає з назви, фільм зосередиться саме на курінні – головному героєві доводиться з останніх сил боротися за право американців на куріння, але як і іншим піарникам в десятках інших фільмів – розчаруватися у своєму занятті.

 «Generation П» (2011)

Екранізація однойменного роману Віктора Пелевіна, який вже став класиком сучасної російської літератури. Як і книга, фільм нагадує сон доволі накуреного креативщика, але разом з тим в цікавому розрізі відкриває світ реклами і PR. Варто окремо відзначити, що фільм викликав інтерес не тільки у глядачів СНД, але також був куплений в прокат кількох інших країн, серед яких США і Канада (там “Generation” дістався обмежений прокат).

 

 «Березневі іди» (2011)

Фільм «Березневі іди» присвячений політичному PR – від написання спічів для учасників передвиборної гонки до спроби зам’яти незручні сторони їх біографії. Режисером фільму виступив Джордж Клуні, і навіть отримав кілька номінацій на «Оскар» і «Золотий глобус» за свої старання. Також він зіграв у фільмі політика, якому герой Райана Гослінга і намагається влаштувати політичну кампанію за всіма пунктами.

 «Брудна кампанія за чесні вибори» (2012)

Комедія, яка висміює те, що оспівують «Березневі іди» – все той же політичний PR. Мабуть, таким фільмам варто було б присвятити окремий огляд, але в контекст реклами та PR вони цілком вписуються. «Брудна кампанія» об’єднала Уілла Феррела і Зака Галіфіанакісa в передвиборній гонці, яка набуває абсолютно неймовірних комічних поворотів, адже обидва політики вже відчувають солодкий присмак влади.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search