Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Як створюються бренди?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 
Брендинг – це не лише круте слово, але й невіддільний інструмент будь-якого бізнесу.
Із чого почати?

Найголовніше – зрозуміти, хто твій споживач і чому твій бренд зробить його життя кращим. Переконайся, що потенційних клієнтів доволі багато і конкуренти (якщо вони є), залишають тобі можливість завоювати ринок чимось іще, крім наднизьких цін та агресивного маркетингу.

Пам’ятай: успішний продукт не може існувати без стратегії – документа, який фактично фіксує обов’язки компанії перед її цільовими споживачами. Потрібно продумати все: від позиціювання й конкретних завдань для виробництва до комунікаційних планів, дистрибуції та креативу. І, звісно, до первинного плану має бути закладена історія, яку бренд планує розповідати людям.

Складники щасливого маркетолога

  • Команда професіоналів із чорною та білою сторонами, де кожен знає свою роботу.
  • Амбіційні стратегії – те, що надихає і змушує вчитися.
  • Хороші бріфи й чіткі завдання.
  • Сміливі концепції. Існує правило: якщо хочеш здати роботу клієнту, ти приносиш одну хорошу ідею, одну нормальну й одну «на знищення».
  • Захопливі історії з героями.
  • Конструктивні суперечки. Якщо команда не сперечається, не обговорює, не ставить провокативних запитань, значить, вона не захоплена. Краще провести внутрішню суперечку й краш-тест, аніж сперечатися з конкурентами, які вас обіграють. Потрібно все аналізувати й дискутувати.
  • Мрії. Якщо ти не реалізовуєш своїх мрій, тобі доведеться реалізувати чужі.

Про все це студенти факультету зв'язків з громадськістю та журналістики дізнаються з курсу Корпоративних комунікацій вже з першого курсу, а надалі вже детальніше про бренди та успішний маркетинг. Знання, що потрібні для того, щоб будувати власний бренд та успішно його позиціонувати на світовому ринку.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search