Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Як створюються бренди?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 
Брендинг – це не лише круте слово, але й невіддільний інструмент будь-якого бізнесу.
Із чого почати?

Найголовніше – зрозуміти, хто твій споживач і чому твій бренд зробить його життя кращим. Переконайся, що потенційних клієнтів доволі багато і конкуренти (якщо вони є), залишають тобі можливість завоювати ринок чимось іще, крім наднизьких цін та агресивного маркетингу.

Пам’ятай: успішний продукт не може існувати без стратегії – документа, який фактично фіксує обов’язки компанії перед її цільовими споживачами. Потрібно продумати все: від позиціювання й конкретних завдань для виробництва до комунікаційних планів, дистрибуції та креативу. І, звісно, до первинного плану має бути закладена історія, яку бренд планує розповідати людям.

Складники щасливого маркетолога

  • Команда професіоналів із чорною та білою сторонами, де кожен знає свою роботу.
  • Амбіційні стратегії – те, що надихає і змушує вчитися.
  • Хороші бріфи й чіткі завдання.
  • Сміливі концепції. Існує правило: якщо хочеш здати роботу клієнту, ти приносиш одну хорошу ідею, одну нормальну й одну «на знищення».
  • Захопливі історії з героями.
  • Конструктивні суперечки. Якщо команда не сперечається, не обговорює, не ставить провокативних запитань, значить, вона не захоплена. Краще провести внутрішню суперечку й краш-тест, аніж сперечатися з конкурентами, які вас обіграють. Потрібно все аналізувати й дискутувати.
  • Мрії. Якщо ти не реалізовуєш своїх мрій, тобі доведеться реалізувати чужі.

Про все це студенти факультету зв'язків з громадськістю та журналістики дізнаються з курсу Корпоративних комунікацій вже з першого курсу, а надалі вже детальніше про бренди та успішний маркетинг. Знання, що потрібні для того, щоб будувати власний бренд та успішно його позиціонувати на світовому ринку.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search