Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Лікар придумав черевики, коли пошкодив ногу: історія бренду Dr.Martens

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Dr. Martens – один з найвідоміших британських брендів взуття. Їх носили скінхеди, поліцейські та навіть Папа Римський. За 70 років фірмові черевики стали невід'ємною частиною британської культури та перетворились на культ для кількох десятків поколінь.

Dr. Martens звикли вважати суто британським брендом. Однак його історія почалась у Німеччині після закінчення Другої світової війни. Тоді лікар та колишній солдат Вермахту Клаус Мертенс пошкодив ногу та зрозумів, що стандартні армійські черевики з підбитою цвяхами підошвою насправді максимально незручні. Мертенс вирішив створити власну пару з повітряною амортизацією. Момент був вдалий, адже після часу на війні, проведеного в дуже незручних армійських черевиках, люди шукали краще взуття.

Однак витівка отримала успіх не відразу, аж поки Мертенс не перетнувся із університетським товаришем Гербертом Функом. Вже у 1947 році неподалік Мюнхена вони відкрили невелику взуттєву фабрику. Матеріали для виробництва брали із повоєнних запасів. Шкіру – зі штанів офіцерської форми, а для підошви використовували списану гуму з літаків Luftwaffe. У 1950 році в розпорядженні компанії вже було приблизно 200 варіантів взуття, а 80% усієї клієнтської бази складали жінки віком за 40 років.

Відоме взуття виробляють у британському селищі

Є більш, ніж 100 магазинів Dr. Martens. В них продають приблизно 250 видів взуття, окрім цього ще одяг та аксесуари. Десять мільйонів пар черевиків з'являються на світ щороку. З них 1% – у британському селищі Вулластон. Це єдина фабрика компанії в Британії. 50 працівників фабрики виготовляють три типи продукції.

В середньому – не більше 100 тисяч пар взуття на рік, аби не втрачати якість.

Щоб залишатись у тренді, Dr. Martens співпрацюють з відомими брендами та дизайнерами. У списку – колаборації з гуртом The Neighbourhood, брендами Supreme та Vetements, дизайнерами Марком Джейкобсом та Йодзі Ямамото. Нещодавно Dr. Martens збільшила прибуток на 70% завдяки продажам веганського взуття. Замість шкіри його виготовляли з поліуретану та поліестеру.

Як відрізнити підробку від оригіналу

  • Низька ціна. Варто переглянути справжню ціну на офіційному сайті. Пара оригінальних Dr.Martens моделі 1460 коштує не менше 140 доларів.
  • Звертайте увагу на фірмові знаки компанії: брендований пакувальний папір, робочий штрих-код, однаковий номер на коробці з-під взуття та язичку черевика.
  • Обов'язкова наявність логотипа на устілці – Original та Made in England в старіших моделей, Air Cushioned Sole або Bouncing Soles на нових.
  • Шви в оригінального черевика акуратні та рівномірні, кріплення отворів для шнурівок з внутрішнього боку не має зубців.
  • На підошві взуття легкий градієнт, а колір шкіри зовні майже ідентичний тому, що всередині.
  • Оригінальна пара Dr. Martens 1460 нелегка і важить трохи більше кілограма.

 

 

 

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search