Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Практика на факультеті зв'язків з громадськістю та журналістики

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

«Майстерність приходить тільки з практикою і не може з'явитися в ході читання інструкцій», – стверджує американський автор книги «Думай і багатій» Наполеон Хілл. Студенти Факультету зв'язків з громадськістю і журналістики продовжують відвідувати різні бази практики і впевнено роблять кроки в професію. Піарники і журналісти вже були на радіостанціях, телеканалах, в інформаційних виданнях, конференц-залах, а також на майстер-класах фахівців зі сфери журналістики та піару.

 Нещодавно у Київському національному університеті культури і мистецтв пройшов майстер-клас Нікіти Пашковського – випускника КНУКіМ за спеціальністю «Зв'язки з громадськістю та реклама». За час своєї роботи він працював копірайтером, менеджером проектів та реклами, креативним копірайтером, сценаристом, керівником творчої групи, керівником відділу маркетингових комунікацій та стратегічного відділу. За плечима Нікіти робота в українському інтернет-виданні «Обозреватель», а також у компаніях «Admirex Advertising Technologies», «UM», «New strategies group», «Фокстрот» та інших.

 Нікіта Пашковський порадив студентам починати «шукати» себе вже з першого курсу, а саме: якомога більше практикуватись та просуватися в тому, що до душі.

«Не кожен з вас може стати піаністом, чия музика змінить світ, але завжди можна навчитись бути крутим технарем і клавішником», – запевняє чоловік.

Як же знайти себе та зрозуміти, що тобі ближче: журналістика, піар чи реклама? Для цього Нікіта радить читати літературу, відвідувати майстер-класи та компанії, але наголошує на тому, що на заваді може стати прокрастинація – схильність людини відкладати завдання на потім. Для того, аби зрозуміти, яка професія «твоя», потрібно почати пробувати себе у різних сферах.

«Якщо ви журналіст, то пишіть, знімайте, структуруйте думку, робіть репортажі. Якщо ви піарник, то пробуйте розробляти піар-кампанії, ведіть соціальні мережі, створюйте позитивний імідж обраної компанії, організовуйте комунікаційну роботу»,– радить Нікіта.

 

На майстер-класі панувала дружня атмосфера, тому що всі спілкувались, задавали питання. У свою чергу, Нікіта Пашковський розповів студентам про те, що їх очікує після випуску з університету, труднощі, з якими доведеться зіткнутися, про «очікування» та «реальність» дорослого життя. Надав поради з приводу того, як шукати роботу та заробляти кошти.

Майстер-клас Нікіти Пашковського був дуже інформативним, корисним, викладеним у простій формі, тому студенти отримали неймовірне задоволення.

Асатурова Діана, ПР-19.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search