Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

ХТО ТАКИЙ СММ-МЕНЕДЖЕР?

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

У нашу епоху інформації з'явилося безліч нових і невідомих раніше професій - контент менеджер, мерчандайзер, smm менеджер, таргетолог і інші часто незрозумілі слова просто заполонили ринок праці і продовжують благополучно впроваджуватися в наше повсякденне життя.

Smm менеджер - це фахівець, який працює в соціальних мережах з метою популяризації бренду, компанії або окремої персони. На просторах СНД цього фахівця наймають найчастіше з метою підвищити присутність бренду в соціальному середовищі, тобто на території цільових аудиторій у зручній їм соціальній мережі.

Функції smm менеджера
Якщо говорити про функції, які виконує smm менеджер, то це, як правило:

  • аналіз дій конкурентів в мережі
  • аналіз ринку
  • розробка стратегії просування
  • пошук і створення вірального контенту
  • написання контент-плану
  • робота з графічними редакторами
  • розрахунок бюджету на таргетовану рекламу
  • запуск таргетингу і контроль над рекламними кампаніями
  • робота над лояльністю аудиторії до бренду
  • модерація коментарів і регулярні чистки
  • робота по зростанню активності і учасників в просуваються спільнотах і групах
  • аналіз аналітики і коригування дій з просування
  • ведення статистики і складання регулярних звітів (корисно як для фахівця, так і для роботодавця) і т.д.

Як бачите, професія smm менеджер - це не лайки і безкінечне сидіння в соціальній мережі. Це постійна безперервно робота з потенційними і реальними клієнтами, продумування стратегій розвитку, контроль результатів і прорахунок подальших дій.

 

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search