Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Друкована реклама, яку можна прочитати лише на відстані два метра

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

У Фінляндії один з найбільших рітейлерів HOK-Elanto випустила рекламу на першій сторінці видання Helsingin Sanomat, яку можна прочитати тільки на відстані 2 метрів, щоб нагадати про соціальної дистанції. Реклама була приурочена пом'якшення карантинних заходів в країні.

«Ми не хотіли зробити традиційну друковану рекламу, яка говорила людям, що їм потрібно робити. Ми хотіли запропонувати їм досвід, в якому вони могли б поекспериментувати з дистанцією», - відзначили в TBWA \ Helsinki.

«Незвичайні часи створюють свої труднощі, як і що говорити брендам. Як відповідальна компанія ми побачили можливість розповісти про предмет, близькому для нашого бізнесу, зрозумілим способом », - відзначили в компанії.

Творці реклами визнають, що фінам, як правило, не потрібно заохочувати, якщо мова йде про соціальну дистанцію. Кілька кампаній за останні роки відірвали той факт, що жителі малонаселеної північної країни відомі тим, що уникають розмов і навіть стоять близько шести футів один від одного, коли чекають у автобусних притулках (навіть якщо дощ чи сніг).

Незважаючи на те, що Фінс віддавав перевагу соціальній відстані, рітейлер та агенція вважають, що повідомлення залишається гідним нагадуванням, оскільки уряд зменшує обмеження протягом наступного місяця.

Хоча Гельсінсін Саномат був медіа-рекламістом в цій рекламі, газета також відома як кмітливий рекламодавець, який всесвітньо захоплюється. TBWA \ Helsinki працював з газетою над кількома гучними зусиллями, включаючи розміщення реклами про свободу преси за маршрутами, якими користувалися Дональд Трамп та Володимир Путін до їхнього саміту в Гельсінкі в 2018 році.

Газета та агентство також створили клімат-перо у 2019 році з чорнилом, виготовленим із викидів вуглецю, який буде наданий світовим лідерам на засіданні Генеральної Асамблеї ООН в Гельсінкі як постійне нагадування про триваючу кліматичну кризу.

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2020 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search