Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(067) 314 59 18
Осаула Вадим Олександрович
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Професійні лайфхаки піарниці Андре Тана

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

В рамках соціально-освітнього проекту Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики «Школа PRактиків» відбувся майстер-клас Катерини Ушкалової – PR-директора найвідомішого українського дизайнера Андре Тана.

Представила гостю молоді викладач Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики ФЖіМВ, директор Міжнародного комунікаційного агентства UNG-PR Вікторія Кулаковська.

Під час зустрічі зі студентами спеціалізацій «PR» і «Журналістика» Катерина Ушкалова розповіла про власні принципи роботи, корисні навички та «фішки». Також піарниця згадала про свій попередній досвід і пояснила різницю між роботою в PR-агенції та безпосередньо з клієнтом. PR-директор відзначила, що професія PR-фахівця універсальна і поєднує різні види діяльності та науки: психологію, маркетинг, event-менеджмент, SMM тощо. «Ви маєте створити бізнес-продукт із себе як піарника, адже клієнт повинен розуміти, з ким він має справу та на що може розраховувати, – наголосила Катерина Ушкалова. – Хоч сьогодні галузь українського PR досить популярна, проте в ній справді дуже мало професіоналів своєї справи, тож ви маєте усі шанси стати PR-фахівцями високого класу».

Майстер-клас видався інформативним і корисним, адже PR-директор поділилася зі студентами найцікавішим – власними професійними лайфхаками:

Збирайте контакти в різних сферах і створюйте власну базу даних, адже ви не знаєте, в який саме момент вони вам дійсно знадобляться.

Прес-реліз вже в минулому, пишіть новини!

Грамотно оформлений лист обов’язково достукаєтеся до серця журналіста: звертайтеся до нього конкретно, не забувайте вказувати «тему листа», прикріплювати фото і підписувати їх, а також давати посилання на світлини в кращій якості.

1 інфопривід в місяць – це хороший показник. Ваш клієнт повинен постійно бути присутнім в інформаційному і медіа-просторі.

Подумайте над тим, як одна подія може дати кілька інфоприводів для різних ЗМІ.

Не забувайте про прес-події і їх формати. Сьогодні прес-конференціями не здивуєш, а ось з менш формальними подіями, такими як прес-сніданки, завжди можна покреативити.

Якщо не вистачає бюджету, то є можливість створити колаборацію із зацікавленими партнерами: просто роз’ясніть їх вигоду!

Саме такими були головні меседжі зустрічі Катерини Ушкалової зі студентами, які активно ставили запитання, створювали ситуативні задачі та робили селфі з гостею на згадку.

logo-bottom.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search