Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Новини

Пиши та просувай!

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Засумували за книгами з маркетингу та SMM? Тоді читайте дві нові книги! Запевняємо, вони вам сподобаються й залишать приємні враження.

«Жосткий SMM» – Ден Кенеді

З назви видання стає ясно, що мова піде про ефективне просування в соціальних мережах і створення іміджу бренду, а також про рентабельність витрат на SMM. Справа в тому, що кожна людина намагається всіма правдами і неправдами рекламувати свій сайт в соціальних мережах, витрачаючи при цьому купу грошей на платну рекламу й контент. Чи варто воно того? Чи всім це дано, і чи виправдовують себе такого роду затрати? Про це дізнаєтеся з книги.

Автор 100% не буде вмовляти вас вкладати всі сили в соціальні мережі, а скоріше навчить як робити це правильно за принципом «ефективний SMM маркетинг для чайників». Головне правило – будь-які вкладення в рекламу, лайки, твіти, репости повинні приносити гроші. Якщо це не так – то щось відбувається не так, як повинно, або ж всі вищеперелічені стратегії взагалі варто виключити з маркетингової практики.

«100 лайфхаків для інтернет маркетолога» – Євгенія Крюкова

Ця книга трохи незвичайного формату. Потрапила до списку кращих книг про інтернет маркетинг через свою неординарність. Вона спрямована скоріше не на маркетологів і професійних копірайтерів, а в першу чергу на керівників проектів. Чому так? Про це далі.

У книзі розглядаються всі базові елементи інтернет маркетингу на базовому рівні. Тобто, якщо за неї візьметься бувалий маркетолог, він має ризик не побачити там нічого нового. Тому, якщо ви вважаєте себе такими, сміливо пропускайте це видання і йдіть далі. Якщо ж ви є керівником, і хочете розуміти, що відбувається з вашим сайтом та як правильно наймати людей, які будуть займатися їх наповненням і просуванням – радимо вам затриматися, не обов'язково читати всю книгу (але бажано).

Книга побудована таким чином, що будь-яку з глав можна читати окремо, без попередньої підготовки і базових знань.

 

logo-bottom2.jpg

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:

Консультують:

ЖУРНАЛІСТИКА:

Консультують:

  • Лисинюк Марина Віталіївна
    (098) 341 49 30
  • Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
    (096) 824 31 54
© 2021 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search