Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Поглиблене вивчення, запропонованих програмою предметів, дозволить дізнатися усі секрети професії.
На даний момент практично на кожному великому і середньому підприємстві трудиться хоча б один PR-менеджер. При необхідності виконання великого обсягу роботи організовується цілий PR-відділ. Що стосується невеликих компаній, то вони воліють наймати співробітників-універсалів. Тому у менеджера, що пройшов курс навчання ще й з маркетингу або реклами, набагато більше шансів знайти хорошу роботу. Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та рекламник.
Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:
PR-фахівці та журналісти важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед. На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 100 000 гривень.