Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
(096) 906 61 54
Осаула Вадим Олександрович
(093) 157 16 29
Савенко Оксана Володимирівна

Менеджер соціально-комунікаційних мереж, інтернет-маркетинг

Image

Менеджер соціально-комунікаційних мереж, інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг — це просування товарів і послуг через онлайн-сервіси. На відміну від традиційної реклами в газетах, на телебаченні, радіо, банерах, білбордах, плакатах, інтернет-маркетинг функціонує онлайн. Він пропонує ефективні інструменти для лідогенераціі і побудови комунікації, щоб взаємодіяти з аудиторією, вимірювати рівень залученості і лояльності до бренду. Сьогодні освоєння навичок роботи в інтернет-маркетингу є обов'язковим для кожного підприємця.

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГИ?

  • SEO-просування інтернет-ресурсу клієнта і виведення його в топ пошукових запитів за певними словами;
  • створення інтернет-спільнот компанії, їх просування, робота з соціальними мережами;
  • відстеження негативних відгуків, якщо такі є, і грамотна, швидка обробка таких відгуків;
  • інтернет-маркетолог повинен проводити аналіз конкурентів, а точніше - їх інтернет-сайтів та представництв в соціальних мережах;
  • проведення аналізу цільової аудиторії клієнта;
  • аналізбізнесу клієнта, щоб зрозуміти, як саме займатися його просуванням в інтернеті;
  • налаштування реклами - тизерної, контекстної або іншої, із залученням до роботи відповідних фахівців;
  • робота з блогерами та лідерами думок;
  • стратегія просування компанії в інтернеті - маркетологи займаються її розробкою, а також підбирають фахівців, які необхідні для якісної роботи в цьому напрямку.

Що вивчатимете протягом навчання?

  • Digital-маркетинг та SMM
  • Стратегії в SMM
  • SEO-оптимізація
  • Веб-аналітика
  • Цифровий сторітейлінг
  • Маркетинг
  • Блогінг
  • Брендинг
  • Технології комунікаційного впливу
  • Копірайтинг та ін.

ДЕ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ?

  • Діджитал-агентствах
  • SMM-агенціях (SMM-спеціаліст, таргетолог, сторіс-мейкер, блогер, менеджер блогера)
  • PR і рекламні агенції
  • Відділи маркетингу
  • Прес-службах
  • Аналітичних центрах

ПЕРЕВАГИ ПРОФЕСІЇ:

  • Висока затребуваність, причому як офлайн, так і віддалено
  • Висока зарплата в професійних фахівців
  • Великі перспективи для зростання і розвитку
  • Реалізація для творчих людей
  • Work-life balance

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯТИМЕТЕ?

Як і в багатьох сферах ІТ, оплата інтернет-маркетолога визначається професійними навичками тайого досвідом. Також великий вплив робить і регіон, де працює інтернет-маркетолог. Наприклад, в Київі зарплата такого фахівця становить близько 25-30 тис. грн. У регіонах же інтернет-маркетологможе заробити від 10тисяч до 15-17 тис. грн.
З огляду на ці події та на стрімкий розвиток інтернетуне важко зрозуміти, що й на інтернет-маркетологів сьогодні попит просто величезний. Хороші інтернет-маркетологи довго без роботи точно не сидять.
logo-kit-bottom.png

Консультують:

© 2023 Кафедра інформаційних технологій

Search