Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
068 739 37 70
Ігор Миколайович Парфенюк

Новини

Міжнародна виставка REX/T-REX

Рейтинг користувача: 3 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Фахівець у галузі реклами і PR повинен бути в курсі всіх новинок і трендів, які лише з’явились або набувають популярності. І це твердження навіть не підлягає жодним сумнівам.

І сьогодні студенти Факультету зв’язків з громадськістю і журналістики КНУКіМ стали відвідувачами виставки T-REX 2018. Це міжнародна виставка реклами та друкованої продукції, яка проходить щорічно з 1997 року. Подія відбулась у виставкому центрі "КиївЕкспоПлаза"

Виставка є головним майданчиком країни для презентації усіх новинок і останніх розробок в галузі друку, технологій виробництва реклами, обміну досвідом та вивчення потреб клієнтів. T-REX представляє устаткування, технічні рішення, матеріали і витратні матеріали для друку і виробництва реклами.

 

Відвідувачі - зазвичай власники, керівники та технологи друкарень, рекламно-виробничих фірм і видавництв – традиційно приходять на виставку в пошуках всього нового, що з’явилось за рік на поліграфічному ринку. За підрахунками кількість всіх відвідувачів цьогорічної виставки становить близько 9000 осіб. Тож не варто дивуватись такій кількості людей, адже подивитись тут дійсно є на що.

 

Сьогодні в Україні працюють понад 1,2 мільйони підприємств — державних та комерційних, вітчизняних та іноземних, середніх та малих, фермерських господарств та заводів-гігантів. Кожне потребує власної унікальної рекламно-маркетингової стратегії та дієвого комплекту засобів просування в межах окресленого бюджету. Задовольнити сучасного споживача непросто, і рекламістам доводиться добряче гріти чуба, аби врахувати усі нюанси. На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентували інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade. Протягом трьох днів кожен мав нагоду зібрати свій REX CASE — оптимальну комбінацію рекламно-маркетингових інструментів для просування власного бізнесу.

 

Хоч ми ще і не бізнесмени чи підприємці, справу власну не просуваємо, але в майбутньому обов’язково будемо! Можливо, навіть хтось із нас буде представляти через кілька років свою рекламну продукцію, тому для нас виставка мала колосальну користь.

Я скажу, що отримала величезну насолоду від всього побаченого, і зрозуміла, що поліграфія зовсім не стоїть на місці, а лише просувається і досягає прогресу.

 

Це була лише перша виставка, яку ми відвідали, але точно не остання, бо такі подїї є джерелом креативу для подальшої роботи. А як сказав Платон: «Творцем може бути кожен, якщо у нього є те, що його надихає». Тому і ми будемо продовжувати надихатись і навчатись, адже університет з кожним днем готує для нас все цікавіші і цікавіші івенти.

Пугач Ірина,
ПР-28, 1 курс

bottom-logo.png

Консультує:
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

© 2018 Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики.

Search