Метою діяльності кафедри є формування професійних і свідомих фахівців з сучасним світоглядом і знаннями традицій духовної культури українського народу. Разом з вагомою теоретичною підготовкою студенти кафедри отримують цікавий практичний досвід, беручи участь в організації і проведенні рекламних кампаній, PR-заходів та інших подій університетського, національного і міжнародного значення.
Кафедра була заснована в 1996 році і стала першою кафедрою в України, що почала підготовку фахівців зі спеціальності «Менеджер зв’язків з громадськістю». З 2007 року кафедра почала готувати фахівців з напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю».
Фахові дисципліни викладаються студентам, починаючи з 1-го курсу, і мають мету ознайомити їх з актуальними практичними, теоретичними та науково-прикладними основами реклами і паблікрілейшнз.
За роки свого існування кафедра випустила першокласних професіоналів у сфері реклами та журналістики. З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу на кафедрі створено необхідну матеріально-технічну базу, застосовуються сучасні технічні засоби навчання та мультимедійні технології. У прес-центрі факультету регулярно відбуваються заходи науково-практичного спрямування, із запрошенням відомих спеціалістів реклами, PR-галузі та науковців.
Завідувач кафедри PR і журналістики, доктор педагогічних наук, професор, корифей українського PR, повний кавалер ордена «За заслуги» (2000 р. — ІІІ ст., 2001 р. — II ст., 2007 р. — I ст.), лауреат національної премії «Людина року»(2008 р.), автор численних мистецьких проектів, зокрема: Всеукраїнського дитячого телеконкурсу «Крок до зірок»,Національної музичної премії «Українська пісня року»,батл-шоу «Наша пісня», Шевченківського вечора «Ми діти твої, Україно!», концертної програми до Міжнародного дня матері «Мамо, вічна і кохана», музичного телемарафону «Пісня об'єднує нас», що увійшов до «Книги світових рекордів Гіннеса», як «Найтриваліший пісенний марафон у світі»(110 год. 15 сек.).
Михайло Михайлович очолює авторську школу лідерів. Автор численних майстер-класів: «Формула успіху», «PR-проект «Співаючий ректор як технологія»», «Схеми Поплавського, або бізнес на імені», «Лідерство як бренд» і т.д.. За допомогою технології «теорія стресу» та піар-проекту «Співаючий ректор» було досягнуто визнання університету культури, який ввійшов в п’ятірку кращих університетів Європи.
Михайло Михайлович набирає авторський курс «Акули PR». Підготовка нового покоління професіоналів сфери реклами та PR, топ-менеджерів 21 століття, у яких емоційний інтелект з творчо - прикладним характером – починає і виграє! Завідуючий кафедрою приділяє особливу увагу професійно-практичній підготовці студентів. На кафедрі організовуються і проводяться івенти, майстер-класи, фахові фестивалі, тренінги та воркшопи від професіоналів у сферах піар та журналістики, зірок Українського шоу-бізнесу та політичних лідерів.
«Кафедра PR була першою(1996р.) і залишається кращою!» - Михайло Поплавський.
ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ (PUBLIC RELATIONS) ТА РЕКЛАМА:
Консультують:
ЖУРНАЛІСТИКА:
Консультують: